سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
ادارات Archives - صفحه ۲ از ۴ - شبکه خبری چهارباغ رسا
ادارات البرز چهارشنبه ۲۲ مرداد تعطیل شد

ادارات البرز چهارشنبه ۲۲ مرداد تعطیل شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از تعطیلی ادارات استان در روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه به دلیل موج شدید گرما خبر داد.
  • ۱۸:۲۵ , مرداد ۲۰
  • 42 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • ادارات البرز ۱۵ مرداد تعطیل شد

    ادارات البرز ۱۵ مرداد تعطیل شد

    معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از تعطیلی ادارات استان در روز چهارشنبه مصادف با پانزدهم مرداد به دلیل موج شدید گرما خبر داد.
  • ۲۲:۲۴ , مرداد ۱۳
  • 47 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • گام اول ساخت بیمارستان چهارباغ برداشته شد

    گام اول ساخت بیمارستان چهارباغ برداشته شد

    فرماندار چهارباغ گفت: نامه‌نگاری برای صدور مجوز ماده ۲۳ ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی چهارباغ و تعیین اعتبار آن انجام شد.
  • ۱۹:۲۰ , تیر ۲۲
  • 53 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • فعالیت ادارات البرز به روال عادی بازگشت

    فعالیت ادارات البرز به روال عادی بازگشت

    استاندار البرز گفت: فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان به‌ سرعت به روال عادی فعالیت بازگشته‌ و کارکنان در پست‌های خود مشغول انجام وظیفه هستند.
  • ۱۳:۲۹ , تیر ۷
  • 58 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • تمدید دورکاری کارکنان ادارات در البرز

    تمدید دورکاری کارکنان ادارات در البرز

    معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت استانداری البرز گفت: طرح دورکاری برای تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تا روز چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه تمدید شد.
  • ۲۰:۰۸ , خرداد ۲۶
  • 59 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • کارمندان استان البرز دورکار شدند

    کارمندان استان البرز دورکار شدند

    معاون منابع انسانی و توسعه استانداری البرز از اجرای طرح دورکاری برای تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تا روز دوشنبه ۲۶ خرداد ماه خبر داد.
  • ۲۳:۰۶ , خرداد ۲۴
  • 49 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • مجتمع‌های اداری چهارباغ تأسیس می‌شود

    مجتمع‌های اداری چهارباغ تأسیس می‌شود

    معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از برگزاری دومین جلسه تأسیس مجتمع‌های اداری در شهرستان‌های کم جمعیت اشتهارد، طالقان و چهارباغ خبر داد.
  • ۱۶:۴۴ , اردیبهشت ۶
  • 80 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • ادارات چهارباغ برای معلولین مناسب‌سازی می‌شوند

    ادارات چهارباغ برای معلولین مناسب‌سازی می‌شوند

    رئیس بهزیستی چهارباغ از موافقت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز برای اختصاص بودجه به مناسب‌سازی ادارات این شهرستان برای سالمندان، معلولین و جانبازان خبر داد.
  • ۱۶:۴۱ , اردیبهشت ۵
  • 70 بازدید
  • بدون دیدگاه