پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×
رئیس جمهور آمریکا با تکرار ادعاهایش آتش‌بس با ایران را تمدید کرد.
آتش‌بس تمدید شد
  • کد نوشته: 11980
  • ۲۳:۵۷ , اردیبهشت ۱
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با تکرار ادعاهایش اعلام کرد: آتش‌بس را تا زمانی که ایران پیشنهاد خود را ارائه دهد و مذاکرات به نحوی به نتیجه برسد، تمدید خواهیم کرد.

    رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی در شبکه اجتماعی تروث سوشال خود اعلام کرد که آتش‌بس با جمهوری اسلامی ایران را که قرار بود ساعت ۸ شب به وقت واشنگتن پایان یابد تمدید کرده است.

    ترامپ مدعی شد که عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان و شهباز شریف نخست‌وزیر این کشور از او خواسته‌اند که حمله به ایران را تا زمان ارائه پیشنهادی از سوی ایران به تأخیر بیندازد.

    رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه مدعی شد که به نیروهای نظامی خود دستور داده‌ است تا محاصره را ادامه دهند و در سایر جنبه‌ها در حالت آماده‌باش و توانمند باقی بمانند.

    ترامپ در حالی مدعی تمدید یکطرفه آتش‌‎ بس شده که با وجود تهدیدهای مکرر و ادعاهای بی اساس او، هیئت ایرانی برای مذاکرات عازم پاکستان نشد و اعلام کرد که در سایه فشار و محاصره و تهدید حاضر به مذاکره نیست.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *