سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرینات حضور نداشته‌اند برای ادای توضیح به کمیته انضباطی باشگاه احضار شدند.
احضار ۲ بازیکن به کمیته انضباطی پرسپولیس
  • کد نوشته: 11860
  • ۲۰:۵۱ , فروردین ۲۴
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه ورزشی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، سرخپوشان ایران در حالی تمرینات خود را از ابتدای هفته جاری آغاز کرده‌اند، که سروش رفیعی و میلاد محمدی از ابتدای تمرینات غایب بودند به همین علت هر ۲ بازیکن غایب به  به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شده‌اند تا پس از ادای توضیحات، با توجه به تعهدات قراردادی و طبق مقررات انضباطی، تصمیم مقتضی از سوی این کمیته اخذ شود.

    سروش رفیعی از ابتدای جنگ تحمیلی از راه زمینی راهی کانادا شد و انتقاداتی به این سفر مطرح شده است که چرا این بازیکن نسبت به حمله وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است.

    همچنین میلاد محمدی هم بعد از اردوی تیم ملی فوتبال در ترکیه راهی یونان شده است و هنوز به ایران برنگشته است.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *