سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
رئیس اداره دامپزشکی چهارباغ، گفت: یک هزار و ۲۶۰ کیلوگرم انواع فراورده‌های خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف انسانی معدوم شد.
امحاء ۱۲۶۰ کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در چهارباغ
  • کد نوشته: 12051
  • منبع: titre1
  • ۰۹:۳۶ , اردیبهشت ۷
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه اجتماعی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، مسعود محمدزاده گفت: به دستور اداره‌کل دامپزشکی استان البرز طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در ایام ماه مبارک رمضان، نوروز و جنگ تحمیلی از بیست‌ونهم بهمن ۱۴۰۴ آغاز شد و با توجه به تداوم شرایط جنگی همچنان در شهرستان چهارباغ ادامه دارد.

    رئیس اداره دامپزشکی چهارباغ با اشاره به اینکه تا تاریخ بیست‌وپنجم فروردین ۱۴۰۵؛ یک هزار و ۲۶۰ کیلوگرم انواع فراورده‌های خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف انسانی معدوم شده است، افزود: در این بازه زمانی ۵۲۷ مورد بازدید از واحد‌های عرضه، رستوران‌ها، سردخانه‌ها، مراکز قطعه‌بندی، بسته‌بندی، شرکت‌های تولید لبنیات، کنسرو ماهی، کارخانه خوراک دام و طیور، کشتارگاه‌ طیور و … شهرستان صورت گرفت.

    وی با تأکید بر اینکه از ۵۲۷ مورد بازدید از واحدهای عرضه و رستوران‌ها، ۹۷ مورد غیربهداشتی شناسایی شد، با متخلفین این حوزه برخورد قانونی و معرفی به مراجع قضایی انجام شده و وزن لاشه‌های طیور غیرقابل مصرف انسانی ضبط ومعدوم شده در کشتارگاه تحت نظارت این اداره، ۸ هزار و ۳۴۶ کیلوگرم است، اظهار داشت: وزن طیور کشتاری در کشتارگاه طیور شهرستان از بیست‌ونهم بهمن سال گذشته تا بیست‌وپنجم فروردین ۱۴۰۵؛ یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۹۱۰ کیلوگرم و تعداد طیور کشتاری ۶۵۵ هزار و ۶۰ قطعه است.

    رئیس اداره دامپزشکی چهارباغ با اشاره به اینکه مردم می‌توانند تخلفات را با شماره ۱۵۱۲ اداره‌کل دامپزشکی استان البرز در میان بگذارند، تصریح کرد: البته شماره تماس ۰۲۶۴۴۵۶۳۷۶۰ برای شهروندان ساکن چهارباغ در این بازه زمانی و همچنین در طول سال پیش‌بینی شده است.

    گلاویژ اصحابی

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *