سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
سخنگوی صنف جایگاه‌داران از احتمال انتقال سهمیه کارت سوخت به کارت بانکی خبر داد و گفت: مجلس امسال دولت را مکلف کرده که این مهم را پیگیری کند.
انتقال سهمیه کارت سوخت به کارت بانکی
  • کد نوشته: 12379
  • ۱۵:۵۱ , اردیبهشت ۲۲
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه اقتصادی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، رضا نواز  با بیان اینکه  انتقال سهمیه از کارت سوخت به کارت بانکی چند بار مصوب شده است، اظهار کرد: این طرح مصوبات مختلفی در هیات وزیران و قانون بودجه دارد.

    سخنگوی صنف جایگاه‌داران افزود: امسال هم مجلس، دولت را مکلف کرده که آن را انجام دهد.

    وی در یک گفت‌وگو تصریح کرد: طرح‌هایی از قبل به صورت‌ آزمایشی وجود داشته که تست شده است و در حال حاضر هم می‌شود روی برخی طرح‌ها کار کرد که این مهم در دست انجام است.

    نواز در پایان گفت: امیدواریم وزارت اقتصاد و وزارت نفت دست به دست هم بدهند تا این قانونی که الزام است اجرایی شود تا نفعش به مردم برسد و بتواند به توزیع دقیق و هدفمند یارانه سوخت در کشور کمک کند.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *