درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند
یادبود ۸۲ گل پرپر جنگ ۱۲ روزه
بازسازی اقتصاد بدون مشارکت گسترده اصناف امکانپذیر نیست
۶۶ رشته صنایعدستی در معرض انقراض در پنج سال احیا شد
۵۸۰ همت اموال غارتشده به بیتالمال بازگشت
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی کامل شدبه گزارش اختصاصی خبرنگار گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، محمدرضا البرزی امروز چهارشنبه در نشست انرژی خورشیدی چهارباغ، گفت: با توجه به تنشهای آب و هوائی باید به سمت انرژیهای تجدیدپذیر حرکت کنیم.
فرماندار چهارباغ استفاده از انرژی خورشیدی را ضروری دانست و افزود: چهارباغ شهرستانی تولیدی است در نتیجه مراکز تولیدی و صنایع برای استمرار فعالیتهای تولیدی خود باید به احداث نیروگاه خورشیدی روی بیاورند.
البرزی با بیان اینکه با توجه به محدودیت منابع، ناگزیر هستیم مسیر استفاده از انرژی خورشیدی را طی کنیم، اظهار داشت: صنایع میتوانند از امتیازاتی که دولت در استان ابرز برای احداث نیروگاه قائل شده، استفاده کنند.
وی یکی از راهکارهای کشورهای پیشرفته دنیا را استفاده از انرژی خورشیدی دانست و تصریح کرد: با توجه به قطعی برق در صنایع، احداث نیروگاهها و تجهیز ادارات و صنایع به این تکنولوژی میتواند در رفع ناترازی موثر باشد.
گلاویژ اصحابی – چهارباغ رسا
انتهای خبر/ س
دیدگاهتان را بنویسید