سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهارباغ از واژگونی یک دستگاه خودرو در جاده قزلحصار و مصدومیت راننده خبر داد.
اولین حادثه ۱۴۰۵ چهارباغ یک مصدوم داشت
  • کد نوشته: 11399
  • ۲۱:۲۰ , فروردین ۴
  • بدون دیدگاه
  • محمود کیماسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، گفت: اولین حادثه چهارباغ در سال ۱۴۰۵ ثبت شد.

    رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهارباغ افزود: واژگونی خودروسمند در جاده قزلحصار ورودی چهارباغ موجب مصدومیت راننده شد.

    وی با اشاره به اینکه با حضور آتش نشانان، راننده رهاسازی و روانه بیمارستان شد، اظهار داشت: مردم باید در ایام نوروز قوانین رانندگی را رعایت کنند.

    کیماسی در ادامه تصریح کرد: در حادثه دیگری حفاری غیر مجاز منجر به نشت گاز و حریق در ملک آباد شهرستان چهارباغ، محدوده گلستان ۱۹ شد.

    رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهارباغ گفت: با حضور به موقع آتش نشانی و امداد گاز از ایجاد خسارات جانی و مالی جلوگیری شد.

    گلاویژ اصحابی – چهارباغ رسا

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *