سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه از ابتدای جنگ در کنار مردم بوده است.
ایرانی باخت نمی‌دهد
  • کد نوشته: 11494
  • ۱۳:۳۷ , فروردین ۹
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه ورزشی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، پیمان حدادی با حضور در موکب باشگاه پرسپولیس در میدان ولیعصر، گفت: باشگاه پرسپولیس به عنوان یک باشگاه مردمی از همان روزهای اول جنگ، در میدان ولیعصر موکب خود را راه‌اندازی کرد و ما کنار مردم هستیم تا ان‌شاءالله شاهد پیروزی قاطع ایران باشیم.

    مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که الان از نظر فوتبالی جنگ چند چند است، افزود: فکر می‌کنم حتما پیش هستیم و ان‌شاءالله با پیروزی قاطع ما جنگ به پایان می‌رسد. ایران و ایرانی را با غیرت و همدلی می‌شناسند و کل دنیا این موضوع را متوجه شده‌اند. ایرانی باخت نمی‌دهد و یک بار در جنگ ۸ ساله نشان دادیم که پیروز هستیم و اینبار هم نشان می‌دهیم که پیروز هستیم.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *