سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
مدیر اداره جهاد کشاورزی چهارباغ گفت: رزمایش یک‌هفته‌ای مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان چهارباغ آغاز شد و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
تغییر کاربری‌های غیرمجاز چهارباغ زیر تیغ جهاد کشاورزی
  • کد نوشته: 12429
  • منبع: titre1
  • ۰۹:۵۵ , اردیبهشت ۲۶
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه  اقتصادی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، محمد افتخاری گفت: رزمایش یک‌هفته‌ای مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان چهارباغ از بیست‌وسوم اردیبهشت آغاز شد.

    مدیر اداره جهاد کشاورزی چهارباغ افزود: این طرح با همراهی گشت‌های نظارتی و نهادهای خدمات رسان با هدف حفاظت از امنیت غذایی و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان چهارباغ به اجرا درآمد.

    وی به اهمیت صیانت از اراضی کشاورزی برای نسل‌های آینده اشاره کرد و اظهار داشت: مدیر امور اراضی البرز فرمانده یگان حفاظت اراضی البرز، دادستان چهارباغ و فرمانده انتظامی در آغاز طرح حضور داشتند.

    افتخاری از مشارکت شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان در اجرای طرح مذکور خبر داد و ضمن تقدیر از نیروی انتظامی  و شهرداری گفت: در این برنامه بر هماهنگی بین‌بخشی و برخورد قانونی با تخلفات حوزه اراضی کشاورزی تأکید شد.

    وی افزود: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، با استفاده از ادوات و تجهیزات موجود، عملیات اجرایی در نقاط از پیش شناسایی‌شده شهرستان چهارباغ انجام شد.

    مدیر اداره جهاد کشاورزی چهارباغ با اشاره به اینکه در روز نخست اجرای طرح ۱۱۶ هکتار از تغییر کاربری‌های غیر مجاز منطقه اقدسیه، قوهه و دهکده طالقانی تخریب شد، افزود: این طرح به مدت یک هفته ادامه دارد.

    گلاویژ اصحابی

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *