سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۴۱ نفر از عوامل خودفروخته و وطن فروش از ابتدای شروع جنگ تحمیلی آمریکا و اسرائیل علیه میهن در استان خبر داد.
دستگیری ۴۱ عامل وطن فروش در البرز

به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، سردار حمید هداوند با اعلام این خبر گفت: درپی انتشار فیلم های محل حضور مدافعان امنیت در شبکه های معاند، شناسایی و دستگیری خائنان به وطن و خودفروشان در دستور کار سربازان گمنام امام زمان(عج) در پلیس استان البرز قرار گرفت.

فرمانده انتظامی البرز افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران و زیر نظر گرفتن تحرکات صورت گرفته، ۴۱ نفر از جاسوسان دشمن شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

وی بیان کرد: از افراد دستگیر شده تجهیزاتی از قبیل مودم استارلینک، دستگاه ارتباطی بی سیم و سیم کارت های خارجی کشف شده است.

سردار هداوند با اشاره به اینکه از ابتدای شروع جنگ تا کنون دو قبضه سلاح شکاری و جنگی و یک تیغه خشاب سلاح کلاشینکف و ۲۴ عدد مهمات سلاح شکار در استان کشف شده است گفت: در این راستا پنج نفر متهم نیز دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: چنانچه شهروندان با موارد مشکوک این چنینی برخورد کردند بلافاصله موضوع را از طریق تلفن های ۱۱۰ و ۱۱۳ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *