سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
امام جمعه چهارباغ گفت: دشمن با فشار حداکثری، جنگ شناختی و اغتشاش می‌خواست نظام را سرنگون کند اما در ۲۲ بهمن دچار یاس راهبردی شد.
دشمن در ۲۲ بهمن دچار یاس راهبردی شد
  • کد نوشته: 10767
  • منبع: تیتریک
  • ۱۶:۱۱ , بهمن ۲۴
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، حجت الاسلام مهدی دربانی در خطبه‌های نماز جمعه چهارباغ، گفت: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمائی ۲۲ بهمن رکورد تاریخی برجای گذاشت و افزایش ۵۳ درصدی شرکت‌کنندگان ویژه بود.

    امام جمعه چهارباغ با براورد افزایش ۱۰۰ درصدی حضور مردم البرز و چهارباغ در راهپیمائی ۲۲ بهمن، در ادامه افزود: هر کسی با هر گرایش، سلیقه، سن، صنف و موقعیت اجتماعی آمد و این بلوغ فکری و سیاسی مردم ایران، آن‌ها را از مردم زمان علی (ع) متمایز کرد.

    وی با اشاره به دشمن‌شناسی مردم و اتحاد مقدس آن‌ها علی رغم گرانی‌ها، مشکلات اقتصادی و گرایش‌ها، اظهار داشت: آن‌ها به ولی فقیه زمان خود لبیک گفتند و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند، در واقع پیام آن‌ها حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

    حجت الاسلام دربانی به اتحاد مردم علیه استکبار اشاره کرد و با تأکید بر اینکه انقلاب هدیه خدا به مردم بود، تصریح کرد: آن‌ها از شکنجه گاه‌های ساواک تا دفاع از حرم جوانان خود را در راه پاسداری از انقلاب تقدیم کردند و حتی با کشته شدن بیشتر هم، پای نظام ماندند.

    امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه ملت ما در مکتب امام (ره) و رهبر انقلاب پرورش یافته‌اند، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، دشمن با فشار حداکثری، جنگ شناختی و اغتشاش می‌خواست نظام را سرنگون کند اما دچار یاس راهبردی شد و هیچ غلطی نتوانست کند.

    وی با تأکید بر اینکه ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ دیک برنامه انقلابی بود اما به شاخص قدرت ملی تبدیل شد، افزود: با توجه به هشدار ضمنی رهبر انقلاب باید مراقب نقطه پسا یاس دشمن بود چرا که علی رغم شکست در عرصه‌های مختلف، دست از کار نمی‌کشد.

    حجت الاسلام دربانی با اشاره به اینکه دشمن حتی در ماجرای جزیره آپستین به کودکان رحم نکرد، آن را یک راهبرد شیطانی دانست و اظهار داشت: ما با شیطان به شکل مجسم و کامل مواجه هستیم، آن‌ها انسانیت ندارند و حتی گوشت کودک می‌خورند.

    امام جمعه چهارباغ حفظ اتحاد مقدس را ضروری دانست و با تأکید بر اینکه مسئولین با حضور در راهپیمائی ۲۲ بهمن نشان دادند بین آن‌ها و مردم فاصله‌ای نیست، تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد ۲ قطبی است اما پیوند مقدس اتحاد به نمایش گذاشته شد.

    وی در خاتمه گفت: مسئولین برای مردمی که اینگونه در صحنه حاضر شدند کار کنند، اگر مسئولی کم کاری کند و مردم را آزار دهد باید محکمتر از قبل با او برخورد شود، باید برای مردمی که به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند جان داد و فدای امنیت، آسایش و آرامش آن‌ها شد.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *