درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند
یادبود ۸۲ گل پرپر جنگ ۱۲ روزه
بازسازی اقتصاد بدون مشارکت گسترده اصناف امکانپذیر نیست
۶۶ رشته صنایعدستی در معرض انقراض در پنج سال احیا شد
۵۸۰ همت اموال غارتشده به بیتالمال بازگشت
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی کامل شدبه گزارش اختصاصی خبرنگار گروه سیاسی ما، همزمان با دهه مبارک فجر و ۴۶ سالگی انقلاب، رزمایش الیبیت المقدس با حضور دستگاههای اجرائی و بخش خصوصی در منطقه علیخان سلطانی برگزار شد.
معاون بحران فرمانداری چهارباغ در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما، گفت: نیروی انسانی دستگاههای اجرائی، ماشینآلات سبک، نیمهسنگین و سنگین و ماشینآلات عملیاتی بخش خصوصی در این رزمایش حضور داشتند.
بهزاد نورمحمدی سنجش میزان آمادگی دستگاههای خدماترسان در مواجهه با بحران را مهمترین هدف رزمایش مذکور عنوان کرد و افزود: امام جمعه چهارباغ، فرماندار و اعضای شورای تامین از رزمایش سان دیدند.
وی با اشاره به رژه موتوری و ۱۱۰ دستگاه ماشینآلات سبک، نیمهسنگین و سنگین، اظهار داشت: با توجه به وقوع بحرانهای طبیعی در کشور برگزاری رزمایش مذکور از اهمیت بسزائی برخوردار است.
حجت الاسلام مهدی دربانی هم در این رزمایش گفت: رزمایش الیبیت المقدس جلوهای از اقتدار نظام است و نشان میدهد مردم و بخش خصوصی هم پای کار انقلاب هستند.
امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه است، افزود: این رزمایش به معاندان ثابت میکند که امور نظام صرفا حکومتی نیست و ابعاد مردمی دارد.
محمدرضا البرزی هم در این رزمایش گفت: تمام دستگاههای اجرائی باید امکانات خود را برای روزهای خاص در قالب پدافند غیرعامل پای کار استان بیاورند تا برگ زرینی در کارنامه چهارباغ باشد.
فرماندار چهارباغ افزود: در مواقع بحران نجات جان انسانها بر هر چیزی اولویت دارد در نتیجه باید امکانات بخش خصوصی را هم وارد میدان عمل کرد و از آنها برای مردم بهره برد.
وی اظهار داشت: مانور راهی برای ارزیابی توانمندی ما است در نتیجه امروز و همزمان با دهه مبارک فجر، رزمایش الیبیت المقدس با حضور دستگاههای اجرائی، جهادگران و سپاه برگزار شد.
گلاویژ اصحابی – راوی خبر
انتهای خبر/ س
دیدگاهتان را بنویسید