سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهارباغ گفت: یک مقنی به دلیل سقوط در چاه ۵۰ متری در رامجین چهارباغ، جان خود را از دست داد.
سقوط مرگبار مقنی در چاه چهارباغ
  • کد نوشته: 11863
  • ۱۶:۵۰ , فروردین ۲۵
  • بدون دیدگاه
  • محمود کیماسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، گفت: یک مقنی به دلیل سقوط در چاه ۵۰ متری در رامجین چهارباغ جان خود را از دست داد.

    رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهارباغ افزود: این حادثه به دلیل پاره شدن سیم بکسل رخ داد و متأسفانه منجر به سقوط مقنی به ۵۰ متری و فوت این فرد شد.

    وی با اشاره به اینکه انجام مانور احیا ((CPR ۲۸ دقیقه‌ای توسط رئیس آتش نشانی نتیجه نداد، اظهار داشت: علی رغم حضور عوامل اورژانس در صحنه حادثه هم، تلاش‌ها بی‌پاسخ ماند.

    کیماسی همچنین از اطفاء حریق انبار کارتن فروشگاه کوروش چهارباغ پیش از سرایت به فروشگاه و ملک‌های همجوار خبر داد و تصریح کرد: این حادثه خوشبختانه مصدوم نداشت.

    رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهارباغ گفت: همچنین حریق یک دستگاه موتور سیکلت در ملک آباد و یک واحد مسکونی در لشگرآباد، بدون مصدوم اطفاء شد.

    گلاویژ اصحابی – چهارباغ رسا

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *