سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
مدافع تیم فوتبال تراکتور به جمعیت هلال احمر پیوست.
فرشاد فرجی عضو هلال احمر شد
  • کد نوشته: 11383
  • ۲۰:۳۸ , فروردین ۴
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه ورزشی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، فرشاد فرجی، مدافع  تیم فوتبال تراکتور با حضور در هلال احمر شهر قائمشهر اعلام آمادگی خود را برای کمک به هموطنان آسیب دیده اعلام کرد.

    پیش از این یحیی گل محمدی، سید مهدی رحمتی و اکرم خدابنده تکواندو کار کشورمان به این پویش اضافه شدند.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *