سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری البرز گفت: ادارات استان البرز از روز شنبه ۱۵ فروردین با حضور حداقل ۲۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند کرد.
فعالیت ادارات البرز با حضور ۲۰ درصدی کارکنان
  • کد نوشته: 11536
  • ۱۸:۰۲ , فروردین ۱۲
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، مهدی فراهانی روز چهارشنبه ۱۲ فروردین از ابلاغ نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و اعلام کرد: فعالیت کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان البرز از روز شنبه ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با حداقل ۲۰ درصد کارکنان به صورت حضوری خواهد بود و بانوان شاغل به جز بانوان مدیر نیز تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

    معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری البرز افزود: واحد‌های پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها نیز با حداقل ۲۰ درصد نیرو‌ها فعالیت خواهند داشت و همچنین حداقل ۳۰ درصد شعب بانک‌ها به همراه شعب ارزی و شعب دارای صندوق‌امانات دایر خواهند بود.

    وی اظهار داشت: واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نهاد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها به دلیل حساسیت و اهمیت اقدامات از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

    فراهانی تصریح کرد: کلیه رده‌های مدیریتی در استان البرز مشمول دورکاری نبوده و از شمول این بخشنامه مستثنی هستند. لازم به تأکید است در صورت نیاز و اعلام مدیران ارشد تا سقف مورد نیاز(بیش از حداقل ۲۰ درصد اعلام شده) جهت جلوگیری از توقف خدمات دستگاه و ارائه خدمات به شهروندان، کارمندان دستگاه‌های اجرایی و اداری استان ملزم به حضور در محل کار خود و ارایه خدمت و انجام وظیفه هستند.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *