سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
امام جمعه چهارباغ گفت: در تبعیت ما از ولایت فقیه هیچ تردیدی وجود ندارد اما حتی به کار بردن کلمه صلح هم غلط است و ما در صحنه‌ایم که کسی نتواند صلح را به ولی فقیه زمان تحمیل کند.
کسی حق تحمیل صلح به ولی فقیه را ندارد
  • کد نوشته: 11624
  • منبع: تیتریک
  • ۱۵:۲۵ , فروردین ۱۴
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، حجت الاسلام مهدی دربانی در خطبه‌های نماز جمعه چهارباغ، گفت: امروز بروز و ظهور «تقوای الهی» در صحنه بودن است و اگر کسی کنج خانه ساعت‌ها عبادت کند اما برای دفاع از دین و ایران عزیز در صحنه حاضر نباشد، نمی‌توان آن را از مصادیق تقوا شمرد.

    امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه گاهی انسان نماز را با پوتین، تیمم و در مسیر می‌خواند اما در دفاع از دین و میهن قدم پس نمی‌کشد، افزود: دشمن زبون تصمیم داشت در طرحی ۲ روزه ایران را اشغال کند و به دنبال تغییر رژیم بود که البته ممکن است منظور آن تغییر رژیم غذائی ما باشد!.

    وی تجزیه ایران، تسلیم بی‌قید و شرط، نابودی نیرو‌های مسلح، موشک‌های ایران و ذخائر هسته‌ای را اهداف دشمن دانست و اظهار داشت: به اعتراف آمریکائی‌ها، حرف‌های رئیس جمهورشان مصرف داخلی دارد و پیروزی در ایران یک ادعا است و باید مصرف کوکائین را در جلسات ممنوع کرد!

    حجت الاسلام دربانی با اشاره به اینکه محور مقاومت پایگاه‌های آمریکا را در منطقه شخم‌زده است، تنگه هرمز بسته شده و آمریکا جرات عبور از آن را ندارد، تصریح کرد: موشک‌های ایران خواب را از چشمان آن‌ها گرفته، ناو‌های آن‌ها آسیب دیده و افسران زبده دشمن در لانه‌های موش به درک رفته‌اند.

    امام جمعه چهارباغ با تأکید بر اینکه اسرائیل توسط محور مقاومت مورد حمله قرار گرفته و ایران به کانون توجه جهان مبدل شده است، گفت: قدرت هالیوودی اسرائیل و آمریکا شکسته شده و محور‌های جدید مقاومت حتی در عربستان شکل گرفته و اورانیوم ایران دست نخورده باقی مانده است.

    وی با اشاره به اینکه ایران متحدتر شده و چند معادله راهبردی را در جهان شکل داده است، افزود: صادرات نفت ایران در برابر امنیت انرژی ایران اولین معادله است و ایران اعلام کرد اگر صادرات به خطر بیافتد، امنیت انرژی جهان را به خطر خواهد انداخت و در این راه موفق هم شد.

    حجت الاسلام دربانی زیرساخت انرژی مقابل زیرساخت انرژی را معادله دوم دانست و اظهار داشت: ایران چند گام از دشمن جلوتر است، به همت غیورمردان در صحنه سوخت، برق و انرژی آسیب چندانی نمی‌بینیم، اما اگر ایران زیرساخت آن‌ها را هدف قرار دهد حیات آن‌ها به خطر می‌افتد.

    امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه ایران در معادله پایگاه نظامی مقابل پایگاه نظامی هم جلوتر است، تصریح کرد: برتری هوائی آن‌ها با اشباع موشکی کشور ما جبران شده و به چالش کشیده شده است، حامل‌های سوخت دشمن که تا کنون مورد اصابت قرار نگرفته بود توسط ایران منهدم شد.

    وی با تأکید بر اینکه ایران غول تکنولوژی دشمن یعنی F۳۵ را با خاک یکسان کرد، گفت: دشمن می‌خواست جنگ را به ایران و اسرائیل محدود کند اما کشور ما جنگ را منطقه‌ای کرد، ایران عزیز به اعتراف صهیونیست‌ها در نقطه‌ای‌ایستاده که دفاع نکرده و در حال تنظیم نظم نوین جهان است.

    حجت الاسلام دربانی با اشاره به اینکه دشمن با خیال خام خود به دنبال نابودی ایران و فلج کردن آن پس از شهادت امام امت بود، افزود: ناامنی ایران با اغتشاشات، قحطی با تحریم، اختلاف سیاسی، انزوای ایران و نابودی توان موشکی و هسته‌ای مهم‌ترین هدف دشمن بود اما معادله معکوس شد.

    وی با تأکید بر اینکه دشمن در عرصه نظامی حرفی برای گفتن ندارد و نقشه جدید دشمن ایجاد اختلاف، شکاف و سستی بین ما است، اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد مجادلات سیاسی داخلی است، برخی از خبرگزاری را هک می‌کند و با انتشار بیانیه جعلی درصدد ناامید کردن مردم خواهد بود.

    امام جمعه چهارباغ مذاکره و فروش کشور را از مصادیق این اختلاف دانست و تصریح کرد: کسانی که با بیانیه‌های جعلی یا واقعی به دنبال ایجاد اختلاف هستند، در کشور مسئولیتی ندارند و هیچ کاره‌اند، سردار محسن رضائی به صراحت اعلام کرد اتمام جنگ در دست رهبر انقلاب و مردم است.

    حجت الاسلام دربانی در ادامه با اشاره به اینکه اختلاف بین مردم پشتوانه رهبر انقلاب را ضعیف می‌کند، گفت: در تبعیت ما از ولایت فقیه هیچ تردیدی وجود ندارد اما حتی به کار بردن کلمه صلح هم غلط است و ما در صحنه‌ایم که کسی نتواند صلح را به ولی فقیه زمان تحمیل کند.

    وی خط مشخص را اعتماد به مسئولین پای کار دانست و افزود: دشمن اعلام کرد ایران را به عصر حجر بازمی گرداند، ما با عصر حجر آشنائی نداریم چون ایران در تمدن‌زاده شده است، در نقشه سابق ایران اثری از آمریکا و اسرائیل وجود ندارد و امپراتوری ایران از فارس تا مدیترانه گسترده است.

    امام جمعه چهارباغ در ادامه اظهار داشت: کسانی که با هدف قرار گرفتن بیمارستان و مدرسه اعلام می‌کردند سپاه آنجا مخفی شده است، حمله به پل کرج را ببینند، چقدر ما باید فریب بخوریم! زدن بزرگترین پل خاورمیانه از بین بردن نیرو‌های نظامی نیست و دشمن به دنبال مبارزه با مردم است.

    حجت الاسلام دربانی هدف دشمن را نابودی ایران و تجزیه آن دانست و تصریح کرد: اسباب بازی کودکان چهارباغ تفنگ است و دلشان برای مواجه با نیرو‌های آمریکائی می‌تپد، بوی خون سربازان آمریکا و پیکر آن‌ها را در طبس فرموش نکرده‌ایم و با تمام قوت مقابل آن‌ها خواهیم‌ ایستاد.

    گلاویژ اصحابی

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *