سه شنبه / ۱ آبان / ۱۴۰۳ Tuesday / 22 October / 2024
×
امام جمعه چهارباغ گفت: دشمن با رسانه به دنبال القاء تفکر خود است و مردم باید با انتخاب اصلح آن را ناکام بگذارند.
مردم با انتخاب اصلح دشمن را ناکام بگذارند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «چهارباغ رسا»، حجت الاسلام مهدی دربانی در خطبه های نماز جمعه چهارباغ، گفت: ۲۴ ذی الحجه سالروز رخداد مهمی در تاریخ اسلام است چرا که پیامبر (ص) برای روسای کشورهای مختلف نامه نوشت و آنها را به اسلام دعوت کرد.

امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه پیروان حضرت عیسی (ع) به محضر رسول اکرم آمدند و پیغمبر آنها را به دین الهی دعوت کرد، افزود: آنها ایمان نیاوردند و تصمیم به بازگشت گرفتند اما با وحی از جانب خداوند به مباهله دعوت شدند.

وی اهمیت مباهله را صف کشیدن تمام ایمان مقابل کفر دانست و اظهار داشت: امروز هم مباهله دیگر است و تمام اسلام مقابل کفر ایستاده است.

حجت الاسلام دربانی ادامه داد: امروز مباهله ما انتخابات است زیرا دشمن امید دارد مردم رای ندهند یا گزینه مد نظر آنها را انتخاب کنند.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: امروز روز عمل است، دشمن با رسانه به دنبال القاء تفکر خود است و مردم باید با انتخاب اصلح آن را ناکام بگذارند.

وی تاکید کرد: اخیرا گور دسته جمعی با ۲۱۵ دانش آموز در مدرسه کاتولیک های کانادا کشف شده است اما رئیس جمهور که به دنبال استحاله فرهنگی است اعتراض نمی کند.

حجت الاسلام دربانی گفت: نسل کشی ۲۱۵ دانش آموز و ۳ هزار نفر از بومیان کانادا نه تنها رسانه ای نشده است بلکه رئیس کاتولیک ها صرفا برای آن اظهار تاسف می کند.

امام جمعه چهارباغ در خاتمه گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب معیار حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

گلاویژ اصحابی – چهارباغ رسا

انتهای خبر/ س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *