سه شنبه / ۱ آبان / ۱۴۰۳ Tuesday / 22 October / 2024
×
فرماندار چهارباغ در گفتگو با «چهارباغ رسا»:

عملیات ساخت ۱۱ مدرسه در چهارباغ دستاورد دولت سیزدهم است

فرماندار چهارباغ گفت: عملیات ساخت ۱۱ مدرسه همزمان با دولت سیزدهم در چهارباغ آغاز شد و تا کنون ۶ آموزشگاه افتتاح شده است.
عملیات ساخت ۱۱ مدرسه در چهارباغ دستاورد دولت سیزدهم است

داود جعفری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «چهارباغ رسا»، گفت: دولت سیزدهم در ۳۳ ماه فعالیت خود خدمات ویژه‌ای به مردم ارائه داده و کام آن‌ها را شیرین کرد.

فرماندار چهارباغ با اشاره به اینکه دولت شهید رئیسی مردمی و خدمتگزار بود، افزود: چهارباغ علی رغم اینکه از نظر فاصله زمانی با برخی از نقاط کرج کمتر از یک دقیقه فاصله دارد منطقه‌ای کم برخوردار بود.

وی اظهار داشت: در حوزه راه، بلوار پیام، جاده سهیلیه، جاده علیخان سلطانی بهسازی و ایمن‌سازی شد.

جعفری تصریح کرد: عملیات ساخت ۱۱ مدرسه در چهارباغ آغاز شد و تا کنون ۶ آموزشگاه افتتاح شده است.

فرماندار چهارباغ با اشاره به اینکه ۴ مدرسه و یک هنرستان در دست ساخت است، در بخش دیگری گفت: افزایش تعداد داروخانه از دیگر اقدامات بود.

جعفری افزود: تعداد داروخانه‌های چهارباغ از ۶ باب پیش از دولت سیزدهم به ۱۴ باب افزایش یافته است.

وی از افزایش پایگاه اورژانس از ۲ مرکز به ۴ مرکز خبر داد و اظهار داشت: تعداد مراکز جامع سلامت و بهداشتی هم روند رو به رشدی داشته است.

فرماندار چهارباغ تأکید کرد: مرکز جامع سلامت شهرک ابریشم از اعتبارات سفر ریاست جمهور فقید در حال ساخت است.

جعفری اذعان داشت: نانوائی‌های چهارباغ با توجه به ۱۲۰ هزار نفر جمعیت ساکن، ۴۰ هزار جمعیت شناور ویلانشین و ۷۰ هزار اتباع بیگانه به ۱۰۸ واحد افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: چهارباغ با کمبود سرانه ورزشی مواجه بود در نتیجه با دور اول سفر رئیس جمهور شهید به البرز اعتبار ساخت ۳ سالن ورزشی اختصاص پیدا کرد.

فرماندار چهارباغ با اشاره به اینکه ۳ سالن مذکور در حال ساخت است، تأکید کرد: ۵ زمین چمن مصنوعی در مدارس چهارباغ افتتاح شد.

جعفری گفت: ۱۵ مدرسه در مناطق شهری و روستائی چهارباغ آسفالت شده است.

وی احداث پست برق ۴۰۰ کیلوولتی را ثمره پیگیری استاندار البرز و وزیر نیرو دانست و افزود: ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه شد.

فرماندار چهارباغ اظهار داشت: با توجه به افت ولتاژ برق در جنوب البرز دومین پست ۴۰۰ کیلوولتی استان در ملک آباد در حال احداث است.

جعفری تصریح کرد:‌امیدواریم این پست برق تا پایان تیر ماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

گلاویژ اصحابی – چهارباغ رسا

انتهای خبر/ س

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *