سه شنبه / ۱ آبان / ۱۴۰۳ Tuesday / 22 October / 2024
×
فرمانده سپاه البرز در گفتگو با «چهارباغ رسا»:

۱۵۰ سری جهیزیه به زوجین کم برخوردار البرز اهدا شد

فرمانده سپاه البرز گفت: همزمان با برگزاری رویداد بزرگ‌امیدآفرینی، ۱۵۰ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد و سپاه به زوج‌های نیازمند اهداء شد.
۱۵۰ سری جهیزیه به زوجین کم برخوردار البرز اهدا شد
  • کد نوشته: 987
  • ۶ تیر
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    سردار علیرضا حیدرنیا در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی چهارباغ، در گفتگو با خبرنگار «چهارباغ رسا»، گفت: پروژه بازسازی، تعمیر و مرمت و منازل محرومین امروز به بهره‌برداری رسید.

    فرمانده سپاه البرز با اشاره به افتتاح مخزن آب هوائی ۱۰۰ مترمکعبی روستای سلطان آباد، افزود: کشور ما به ویژه البرز در تنش آبی قرار دارد و فصول گرم سال این موضوع پر رنگ‌تر می‌شود.

    وی از انعقاد تفاهم نامه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با آبفا و وزارت نیرو برای رفع تنش آبی در روستا‌ها خبر داد و اظهار داشت: البرز با همت گروه‌های جهادی و بسیجیان اولین استانی بود که تمام پروژه‌های تنش آبی و آبرسانی را افتتاح و تحویل مردم داد.

    سردار حیدرنیا با اشاره به توزیع ۷۰۰ هزار پرس غذا در دهه امامت و ولایت، تصریح کرد: ۱۵۰ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد و سپاه به زوج‌های نیازمند اهدا شد.

    فرمانده سپاه البرز از برگزاری ۶۰۰ جشن محلی و ۵۰ جشن منطقه‌ای در استان خبر داد و گفت: بیش از ۸۰۰ موکب در البرز برپا شده و به مردم ارائه خدمت کردند.

    وی با اشاره به ذبح ۸۶۰ رأس دام قربانی توسط خیرین، افزود: ۱۱ سری سیسمونی به نوزادان خانواده‌های کم برخوردار اهدا شد.

    سردار حیدرنیا تأکید کرد: در راستای رویداد بزرگ جهاد‌امیدآفرینی، آئین تعمیر، مرمت و بازسازی ۵۰۰ منزل محروم مددجویان تحت پوشش کمیته امداد همزمان با عید امامت و ولایت در البرز آغاز شده است.

     

    گلاویژ اصحابی – چهارباغ رسا

     

    انتهای خبر/ س

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *