سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
فرماندار چهارباغ با اشاره به بهسازی محور اقدسیه به قوهه، گفت: محورهای ۳ راه سنقرآباد به سنقرآباد، محور ملک آباد به عرب آباد و محور عرب آباد به رامجین در نیم سال اول ۱۴۰۵ زیر پوشش آسفالت قرار خواهند گرفت.
آغاز نهضت آسفالت در راه‌های چهارباغ
  • کد نوشته: 12245
  • منبع: titre1
  • ۲۱:۵۸ , اردیبهشت ۱۴
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، محمدرضا البرزی در حاشیه بهسازی راه‌های چهارباغ گفت: مسیر ارتباطی قوهه به اقدسیه از محورهائی است که روزانه با تردد مردم به ویژه ساعات پایان روز و آخر هفته بیشتر از ساعات و روزهای دیگر مواجه است.

    فرماندار چهارباغ با اشاره به اینکه متاسفانه پس از حمله ناجمرانمردانه دشمن به پل راه آهن چهارباغ محور اقدسیه به قوهه مسیر جایگزین علیخان سلطانی به چهارباغ شد، افزود: ترمیم آسفالت این مسیر احساس شد و خوشختانه اداره راهداری چهارباغ این محور را به عنوان اولویت اول بهسازی انتخاب کرد.

    وی به شناسائی نقاط بحرانی بر اساس نظرسنجی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: محورهای ۳ راه سنقرآباد به سنقرآباد، محور ملک آباد به عرب آباد و محور عرب آباد به رامجین هم علی‌رغم پرتردد بودن، وضعیت مناسبی ندارند و در نیم سال اول ۱۴۰۵زیر پوشش آسفالت قرار خواهند گرفت.

    البرزی در خاتمه تصریح کرد: از اداره راهداری چهارباغ انتظار داریم با توجه به اعتباری که تملک دارائی پیش‌بینی کرده است امسال برخی از روستاهایی که نیاز به ترمیم محور دارند، را اولویت قرار داده و بهسازی آن‌ها را اجرا کند تا از تصادفات، خطرات جانی و مالی برای مردم این شهرستان جلوگیری شود.

    گلاویژ اصحابی

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *