«یا امام حسین ما را از دست این شاه بیدین خلاص کن»
شرایط ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی
مزاحمت دوباره آمریکاییها برای تیم ملی
رسانه رسمی «بدرقه آقای شهید ایران» آغاز به کار کرد
نامه جمعی از اقتصاددانان به رهبر انقلاب
درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدندکنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در حال بررسی طرحی برای افزایش تعداد تیمهای حاضر در لیگ نخبگان آسیا از ۲۴ به ۳۲ تیم است. این تغییر احتمالی، خبری خوش برای فوتبال ایران است، چرا که طبق گزارش وبسایت The Asian Game، سهمیه مستقیم ایران در این رقابتها از یک سهمیه به دو سهمیه افزایش خواهد یافت. […]
کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در حال بررسی طرحی برای افزایش تعداد تیمهای حاضر در لیگ نخبگان آسیا از ۲۴ به ۳۲ تیم است. این تغییر احتمالی، خبری خوش برای فوتبال ایران است، چرا که طبق گزارش وبسایت The Asian Game، سهمیه مستقیم ایران در این رقابتها از یک سهمیه به دو سهمیه افزایش خواهد یافت.
پیش از این، فرمت سهمیهبندی ایران به صورت ۲+۱ (دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلیآف) بود، اما با تغییرات پیشنهادی، این سهمیه به ۱+۲ (یک سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلیآف) تبدیل خواهد شد. این در حالی است که پیشتر به دلیل عملکرد ضعیف نمایندگان ایران در رقابتهای آسیایی، احتمال کاهش سهمیه نیز وجود داشت.
بر اساس این گزارش، در فرمت جدید لیگ نخبگان آسیا، کشورهای عربستان، امارات و قطر در منطقه غرب آسیا، هر کدام ۳ سهمیه مستقیم کسب خواهند کرد و ایران با قرار گرفتن در رتبه چهارم، ۲ سهمیه مستقیم را به خود اختصاص خواهد داد. همچنین، ایران یک سهمیه مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز خواهد داشت.
انتهای خبر/
دیدگاهتان را بنویسید