پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×
معاون وزیر نیرو، گفت: بر اثر اصابت ترکش به یکی از دکل‌های برق در ورودی شهر کرج، ایستگاه انتقال از مدار خارج و چند پست فوق‌توزیع نیز دچار اختلال شده‌اند که تیم‌های عملیاتی در محل حاضرند و روند بازگرداندن شبکه آغاز شده است.
اصابت ترکش به دکل ورودی کرج
  • کد نوشته: 11487
  • ۲۲:۳۱ , فروردین ۹
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، مصطفی رجبی‌مشهدی، شامگاه یکشنبه طی گفت‌وگویی با اشاره به وقوع آسیب در بخشی از شبکه برق کرج گفت: بر اثر اصابت ترکش به یکی از دکل‌ها در ورودی شهر کرج، ‌ایستگاه انتقال از مدار خارج شد و در پی آن ۵ تا ۶ پست فوق‌توزیع نیز از دسترس خارج شدند.

    معاون وزیر نیرو افزود: نیرو‌های عملیاتی به محل اعزام شده‌اند و عملیات بازگرداندن شبکه از همان لحظه آغاز شده است. به‌گفته او، پست‌های خارج‌شده به‌تدریج به مدار بازمی‌گردند و بخش‌های آسیب‌دیده نیز تعمیر خواهند شد.

    وی درباره وضعیت تهران اظهار کرد: در بخش‌هایی از شرق تهران از جمله تپه‌رسالت و نظام‌آباد نیز یک پست انتقال در اثر حملات‌امشب از دست رفت. با این حال پیش‌بینی ما این است که شبکه این مناطق زودتر از استان البرز برقرار شود و کمتر از ۲۰ دقیقه به‌تدریج وضعیت به حالت عادی برمی‌گردد.

    رجبی‌مشهدی با اشاره به نبود جای نگرانی برای شهروندان نسبت به این اختلالات تأکید کرد: نیرو‌های عملیاتی در حال رسیدگی سریع به موضوع هستند.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *