سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
امام جمعه چهارباغ با تاکید بر اینکه ۶۰ کشور دنیا با ایران درگیر شدند اما کشور ما با بستن تنگه هرمز مقابل آن‌ها ایستاد، گفت: آمریکا در باتلاق گیر افتاده و به دنبال بازگشائی تنگه هرمز به هر قیمتی است.
ایران با بستن تنگه هرمز مقابل ۶۰ کشور ایستاد
  • کد نوشته: 12627
  • ۱۶:۰۲ , خرداد ۸
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، حجت الاسلام مهدی دربانی در خطبه‌های نماز جمعه چهارباغ، گفت: غدیر عیدالله اکبر و بزرگترین عید مسلمانان خواهد بود.

    امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه اگر کسی قائل به ولایت شود اسلام را هم پذیرفته است، افزود: با انتخاب علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر اکرم (ص)، دشمنان از انحراف دین ناامید شدند.

    وی عید غدیر را نقشه راه حکومت عدل الهی دانست و در ادامه اظهار داشت: به فرموده امام شهید عید غدیر یک مسئله شیعی نیست بلکه حاکمیت عدل، ولایت الله و یک فرهنگ خواهد بود.

    حجت الاسلام دربانی با اشاره به اینکه جدائی دین از سیاست، دنیا پرستی و تجمل گرائی جانشین عدالت شد، تصریح کرد: این مسیر انحرافی استمرار پیدا کرد تا زمانی که امام (ره) مردم را برانگیخت.

    امام جمعه چهارباغ با تاکید بر اینکه اگر انقلاب اسلامی را در مسیر ولایت علی (ع) ندانیم به خطا رفته ایم، در ادامه گفت: امام (ره) در همان مسیر ولایت امام اول شیعیان دست به قیام زد.

    وی با اشاره به اینکه امام (ره) حکومتی برپا کرد که در برابر تمام شیطان عالم ایستاده است، افزود: با ظهور قائدی دیگر مسیر انقلاب تا کنون بیش از پیش با موفقیت ادامه پیدا کرده است.

    حجت الاسلام دربانی اظهار داشت: پس از شهادت امام امت، امامی دیگر با همان خصویت پرچم را به دست گرفته و تمام این راه مرهون حرکت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است.

    امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه اگر قدرت، حکومت، اقتدار و این امامان را نداشتیم باید چکمه آمریکائی‌ها را واکس می‌زدیم، تصریح کرد: امروز باید از کدام امنیت و اقتدار حرف می‌زدیم.

    وی گفت: ایران آنچنان مقتدر ایستاده است که به اذعان تحلیلگران جهان باید به ابرقدرت جدید سلام کرد، این اقتدار را مدیون امامین انقلاب و رزمندگانی هستیم که جان خود را به خطر انداختند.

    حجت الاسلام دربانی با اشاره به تبادل آتش بین آمریکا و ایران در شب‌های اخیر، افزود: دشمن تصور می‌کرد مسئولین ما در عمان در حال مذاکره هستند و ایران کاری نمی‌کند.

    وی با اشاره به اینکه دست ایران روی ماشه است، اظهار داشت: دشمن درصدد بود توان نظامی ایران را برآورد کند اما سرش محکم به سنگ خورد و در باتلاق فرسایشی گیر افتاده است.

    امام جمعه چهارباغ به ته کشیدن زرادخانه‌های موشکی آمریکا و فلج شدن تصمیم گیری در واشنگتن اشاره و تصریح کرد: ائتلاف ضد ایرانی ترک خورده و هزینه‌های جنگ برای غرب بالا رفته است.

    وی با اشاره به اینکه برخی تصور می‌کنند سکوت نظامی داریم اما ما هر روز با بسته ماندن تنگه هرمز به آمریکا موشک می‌زنیم، گفت: ضربات وارد به آمریکا از بمب اتم سهمگین‌تر است.

    حجت الاسلام دربانی با تاکید بر اینکه ۶۰ کشور دنیا با ایران درگیر شدند اما کشور ما با بستن تنگه هرمز مقابل آن‌ها ایستاد، افزود: آمریکا گیر افتاده و به دنبال بازگشائی تنگه هرمز به هر قیمتی است.

    امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه ایران با بستن تنگه هرمز دشمن را به زانو درآورده است، اظهار داشت: باید همه ما مطابق فرمان صریح رهبر انقلاب از برجسته‌سازی اختلافات اجتناب کرد.

    وی تصریح کرد: اگر خیابان‌ها را خالی کنیم، دشمن امیدوار می‌شود، حضور ما در خیابان فرماندهان دیپلماسی را قوی می‌کند، در نتیجه باید ۱۰ بند فرموده رهبر انقلاب را در خیابان مطالبه کنیم.

    گلاویژ اصحابی

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *