سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
بنابر اعلام معاون آزادراه‌های شرکت ساخت، پرداخت عوارض در آن آزادراه‌ها به حالت قبل برگشته است.
بازگشت پرداخت عوارض آزادراه‌ها
  • کد نوشته: 11738
  • ۱۶:۰۵ , فروردین ۱۹
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه اقتصادی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، میلاد دوستی در پاسخ به اخذ عوارضی در آزادراه‌های کشور، گفت: در ابتدای شروع جنگ به منظور رفاه حال مردم، کاهش ترافیک و جلوگیری از توقف در جاده‌های کشور، آزادراهایی که تردد زیادی داشتند و پرداخت عوارض آنها به صورت دستی بود به صورت موقت رایگان شدند و پرداخت عوارض در آنجا صورت نمی‌گرفت.

    وی افزود: بدین منظور در آزادراه‌های پر تردد از جمله تهران – شمال و ساوه – سلفچگان در ایام شروع جنگ و پیش از تعطیلات نوروز هیچ‌گونه عوارضی اخذ نشد.

    معاون آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه تصریح کرد: اما در حال حاضر براساس قانون پرداخت عوارض در آنها به حالت قبلی بازگشته و گیت‌های پرداخت عوارض مجددا در این مسیرها فعال شده‌اند.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *