جهش ۵۰ درصدی بودجه؛ گامی بلند برای چهارباغ
«یا امام حسین ما را از دست این شاه بیدین خلاص کن»
شرایط ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی
مزاحمت دوباره آمریکاییها برای تیم ملی
رسانه رسمی «بدرقه آقای شهید ایران» آغاز به کار کرد
نامه جمعی از اقتصاددانان به رهبر انقلاب
درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهیدبه گزارش اختصاصی خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، مجتبی عبداللهی صبح امروز چهارشنبه در سفر نیمروزی خود به چهارباغ بوستان قائمیه مهدی آباد را افتتاح کرد.
اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای این بوستان و سالن اجتماعات آن که با هدف اجرای برنامههای فرهنگی و مناسبتی مورد بهرهبرداری قرار گرفت، توسط شهرداری چهارباغ هزینه شد.
در این آئین امام جمعه چهارباغ، فرماندار، مسئولین مدیریت شهری و ادارات حضور داشتند و ارتقاء زیرساختهای فرهنگی و تفریحی برای مردم مهدی آباد توسط استاندار مورد تمجید قرار گرفت.
افتتام فاز اول ساختمان دهیاری لشگرآباد، طرح توسعه کارخانه تولیدی شیلتون، بهرهبرداری از گلخانه ۳ هزار مترمربعی و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامههای سفر عبداللهی به چهارباغ بود.
گلاویژ اصحابی – چهارباغ رسا
انتهای خبر/ س
دیدگاهتان را بنویسید