جهش ۵۰ درصدی بودجه؛ گامی بلند برای چهارباغ
«یا امام حسین ما را از دست این شاه بیدین خلاص کن»
شرایط ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی
مزاحمت دوباره آمریکاییها برای تیم ملی
رسانه رسمی «بدرقه آقای شهید ایران» آغاز به کار کرد
نامه جمعی از اقتصاددانان به رهبر انقلاب
درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهیدبه گزارش گروه ورزشی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز (دوشنبه، ۴ خرداد) تشکیل جلسه داد تا برای معرفی نمایندگان ایران به AFC تصمیم نهایی را بگیرد.
هیات رئیسه تصمیم گرفته تا براساس جدول فعلی لیگ برتر، شش تیم اول را به ترتیب به عنوان نمایندگان ایران معرفی کند. به این صورت که استقلال و تراکتور سهمیه لیگ نخبگان را دریافت میکنند و سپاهان (در صورت دریافت مجوز حرفهای) سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا را کسب میکند.
اگر سپاهان موفق به کسب مجوز حرفهای نشود، تیمهای چهارم، پنجم و ششم به ترتیب و باتوجه به کسب مجوز حرفهای جایگزین آن میشوند. چادرملو، گلگهر و پرسپولیس در حال حاضر در رتبههای چهارم تا ششم قرار دارند.
انتهای خبر/
دیدگاهتان را بنویسید