سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
وینگر تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی جام جهانی ۲۰۲۶ را از دست داد.
علی قلی زاده جام جهانی را از دست داد
  • کد نوشته: 12248
  • ۱۸:۱۴ , اردیبهشت ۱۴
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه ورزشی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، باشگاه لخ پوزنان لهستان اعلام کرد: علی قلی زاده وینگر ایرانی‌اش از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده است.

    قلی زاده در هفته سی و یکم سوپرلیگ لهستان مقابل اکستراکلاسای در دقیقه ۲۰ مصدوم شد و از بازی خارج شد.

    بدین ترتیب تیم ملی فوتبال ایران باید در غیاب یکی از ستاره‌های اصلی خود در جام جهانی ۲۰۲۶ حضور پیدا کند.

    پیش بینی می‌شود قلی زاده حداقل ۶ ماه از میادین دور باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *