سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
رئیس سازمان اداری استخدامی گفت: افزایش حقوق کارمندان در سال جدید با افزایش ضریب ۱۴۰۵ پرداخت می‌شود.
پرداخت حقوق فروردین کارمندان با ضریب افزایش
  • کد نوشته: 11674
  • ۱۶:۵۱ , فروردین ۱۵
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه اقتصادی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، رفیع‌زاده از اعمال ضریب حقوق ۴۰۵ برای کارمندان دولت از فروردین‌ماه سال ۱۴۰۵ خبر داد و گفت: تلاش ما این است که همین در فروردین‌ماه، احکام کارمندان با ضریب جدید صادر شود و حقوق پرداختی این ماه بر اساس ضریب ۴۰۵ باشد.

    رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اعلام شروع فرآیند اجرایی این طرح از امروز، افزود: انشاءالله در روزهای آینده، احکام جدید کارمندان دولت بر اساس ضریب ۴۰۵ صادر و حقوق فروردین‌ماه آن‌ها نیز بر مبنای همین ضریب پرداخت خواهد شد.

    وی در ادامه با اشاره به تغییرات در حقوق اعضای هیئت علمی، تأکید کرد: تلاش می‌کنیم فوق‌العاده ویژه پیش‌بینی‌شده در قانون برنامه ششم را نیز برای کارمندان دولت عملیاتی کنیم. پیش‌نویس‌های مربوطه را آماده کرده‌ایم تا بر اساس اختیارات قانون برنامه هفتم، متناسب با عملکرد کارمندان، پرداختی‌ها افزایش یابد.

    رئیس سازمان اداری و استخدامی با اشاره به جزئیات امتیازات قابل اعمال، تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ امتیاز از فوق‌العاده ویژه در احکام فروردین‌ماه اعمال می‌شود و حدود ۲۰ هزار و اندی امتیاز باقی‌مانده است که انشاءالله با تدوین دستورالعمل مربوطه، در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *