سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
رئیس بنیاد شهید چهارباغ گفت: در ۲ حمله جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به چهارباغ در جنگ رمضان، ۱۵ نفر شهید شدند.
چهارباغ در جنگ رمضان ۱۵ شهید داد
  • کد نوشته: 12251
  • منبع: titre1
  • ۱۰:۲۰ , اردیبهشت ۱۵
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه فرهنگی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، محمد سعید شعله گفت: در دو حمله جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به چهارباغ در جنگ رمضان، ۱۵ نفر شهید شدند.

    رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارباغ با اشاره به اینکه خانواده شهدای جنگ اخیر ساکن شهرستان نیستند، افزود: ۶ شهید جنگ رمضان در چهارباغ مرتبط با جنایت جنگی رامجین کودک بودند.

    وی با اشاره به اینکه تمام شهدای جنگ اخیر در چهارباغ ناشی از حمله دشمن به منازل مسکونی بوده است، اظهار داشت: ۱۱ شهید مرتبط با حمله ۱۸ فروردین جنایتکاران به یک واحد مسکونی در رامجین بود.

    شعله از شهادت سه عضو یک خانواده در حمله رژیم صهیونیستی به زیرگذر و ریل راه آهن چهارباغ در ۱۸ فروردین و شهادت یک نفر در خیابان دستغیب خبر داد و تصریح کرد: چهارباغ از ابتدای انقلاب تا کنون قریب به ۱۰۰ شهید تقدیم کرده است.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارباغ با اشاره به اینکه شهدای جنگ نماد والای ایثار، شجاعت و فداکاری در تاریخ هر ملت هستند، گفت: آن‌ها برای دفاع از سرزمین، ارزش‌های خود و مردم از جان گذشتند.

    وی امنیت امروز را مرهون تلاش و فداکاری شهدائی دانست که بدون چشمداشت از داشته‌های خود عبور کردند و افزود: یاد شهدا پاسداشت ارزش‌هائی چون مسئولیت‌پذیری، همبستگی و عشق به میهن است.

    شعله با اشاره به اینکه حفظ استقلال و امنیت کشور برای شهدا ارزشی بالاتر از زندگی شخصی داشت، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا الهام بخش نسل‌های بعدی بوده و باید داستان این شجاعت‌ها را مرور کرد.

    گلاویژ اصحابی

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *