درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند
یادبود ۸۲ گل پرپر جنگ ۱۲ روزه
بازسازی اقتصاد بدون مشارکت گسترده اصناف امکانپذیر نیست
۶۶ رشته صنایعدستی در معرض انقراض در پنج سال احیا شد
۵۸۰ همت اموال غارتشده به بیتالمال بازگشت
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی کامل شدبه گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا، حجت الاسلام مهدی دربانی در خطبههای نماز جمعه چهارباغ، گفت: حضور مردم در صحنه استمرار مبارزه مباهله پیامبر (ص)، جریانات تاریخی، قیام ۱۵ خرداد، قیام انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی است.
امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه مردم ایران امروز در میدان روبروی آمریکا، اسرائیل و ابرقدرتهای شیطانی دنیاایستادهاند، افزود: رهبر انقلاب در پیام غدیر به ۲ رکن مردم و مسئولین اشاره کردند.
وی با تأکید بر اینکه مردم باید مراقب باشند زیرا دشمن تابآوری آنها را هدف قرار داده است، اظهار داشت: دشمنامید دارد مردم مقابل فشارها، تحریمها و شوکهای اقتصادی صحنه را خالی کنند.
حجت الاسلام دربانی با اشاره به اینکه دشمن توانائی مقابله با موشکهای ایران را ندارد، تصریح کرد: دشمن هنوز به شکست مردمامید دارد چرا که با خالی کردن صحنه توسط آنها، کار تمام خواهد بود.
امام جمعه چهارباغ گفت: دشمن ۵ بذر سم در میان مردم پراکنده است وامیدوار است ثمره آن را ببیند که شامل بذر تردید، یاس، ترس، بدگمانی و اختلاف بین اقشار مختلف جامعه است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارباغ افزود: مردم ایران ثابت کردند نظام جمهوری اسلامی کارآمد است و چنان تودهنی به دشمن بزند که هژمونی آمریکا در دنیا فرو بریزد.
وی اختلاف را مهمترین سم اتحاد مردم دانست و در بخش دیگری اظهار داشت: صرفه جوئی به معنای درست استفاده کردن باید به عنوان جهاد در دستور کار همه باشد.
حجت الاسلام دربانی ضمن قدردانی از اجتماع با شکوه غدیر در چهارباغ، تصریح کرد: مردم پرچمامیرالمؤمنین (ع) را بالا بردند و نشان دادند یکبار دیگر پیرو علی (ع) هستند.
امام جمعه چهارباغ از حضور نوجهادان، دهه ۸۰ و نودیها در مراسم عید غدیر ابراز رضایت کرد و گفت: مردم را به مرحله دوم طرح جان فدا و ایران همدل دعوت میکنیم.
انتهای خبر/
دیدگاهتان را بنویسید