درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند
یادبود ۸۲ گل پرپر جنگ ۱۲ روزه
بازسازی اقتصاد بدون مشارکت گسترده اصناف امکانپذیر نیست
۶۶ رشته صنایعدستی در معرض انقراض در پنج سال احیا شد
۵۸۰ همت اموال غارتشده به بیتالمال بازگشت
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی کامل شدبه گزارش گروه ورزش شبکه خبری «چهارباغ رسا»، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بر افزایش تعداد تیمهای رقابتهای لیگ نخبگان از ۲۴ به ۳۲ تیم گرفت. به همین دلیل سهمیه فوتبال ایران که پیش از این ۱+۱ بود به ۲ سهمیه مستقیم لیگ نخبگان آسیا افزایش پیدا کرد. همچنین ۱ سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به ایران تحقق گرفت.

پیش از این دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که تیمهای استقلال، تراکتور و سپاهان (تیمهای اول تا سوم جدول حال حاضر لیگ برتر) به ترتیب سهمیه آسیایی خواهند گرفت.
به این ترتیب استقلال و تراکتور مستقیم به رقابتهای لیگ نخبگان خواهند رفت و سپاهان هم مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ خواهد شد. در پی این افزایش سهمیه، عربستان با ۳ سهمیه مستقیم و ۲ سهمیه غیر مستقیم لیگ نخبگان آسیا و یک سهمیه مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲، بیشترین سهمیه را در منطقه غرب دارد.
انتهای خبر/
دیدگاهتان را بنویسید