سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
امام جمعه چهارباغ تحقیر آمریکا با مدیریت تنگه هرمز توسط کشور ما را اولین دستاورد ایران در جنگ رمضان دانست و گفت: میدان دیپلماسی عرصه‌ای برای تثبیت مدیریت دائمی تنگه هرمز توسط ایران است.
ایران با مدیریت تنگه هرمز آمریکا را تحقیر کرد
  • کد نوشته: 11914
  • منبع: titre1
  • ۱۸:۲۴ , فروردین ۲۸
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، حجت‌الاسلام دربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چهارباغ، گفت: تقوای الهی امر ساده و در عین حال مشکل است.

    امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه راهکار‌های اهل تقوا ساده و عمل به آن‌ها نیازمند عزم و اراده راسخ است، افزود: مردم با استقامت و‌ایستادگی در ۵۰ شب دشمن را به زانو درآورده‌اند.

    وی با تأکید بر اینکه افرادی که ادعای میهن‌پرستی می‌کردند فرار را بر قرار ترجیح دادند، اظهار داشت: برخی مسئولین هر شب پای‌کار هستند و عده‌ای هم ۴۰ روز نیامده‌اند.

    رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارباغ تجمع شبانه را غربال شناخت انقلابیون و مدعیان انقلاب دانست و در بخش دیگری تصریح کرد: مذاکره لزوماً برای توافق نیست و می‌تواند اتمام حجت باشد.

    حجت‌الاسلام دربانی با اشاره به اینکه افکار داخلی، بین‌المللی، دولتمردان و مردم باید علاوه بر جنگ جبهه دیپلماسی را خالی نکنند، گفت: آمریکا با شروط ایران وارد مذاکره شده است.

    امام جمعه چهارباغ در ادامه افزود: اگر دولتمردان از مذاکره، عقب نشینی کنند، توسط افکار داخلی و بین‌المللی محکوم خواهند شد، در واقع مذاکره برای دفع خطر برچسب لجبازی و فتنه‌گری است.

    وی با اشاره به اینکه دستاورد‌های میدان نبرد در مذاکره و جبهه دیپلماسی تثبیت می‌شود، اظهار داشت: تسلط بر تنگه هرمز دستاورد ایران در جنگ رمضان است.

    حجت‌الاسلام دربانی با تأکید بر اینکه در سنوات گذشته جهان اجازه نمی‌داد ایران بر تنگه هرمز حاکم شود، تصریح کرد: دشمن باور نداشت ایران تنگه هرمز را ببندند اما عملیاتی شد.

    امام جمعه چهارباغ میدان دیپلماسی را عرصه‌ای برای تحقق تثبیت مدیریت دائمی تنگه هرمز توسط ایران دانست و گفت: دستاورد‌های میدان نبرد در دیپلماسی مستحکم و پابرجا می‌ماند.

    وی با اشاره به اینکه مسئولین ایران به دلیل زیاده خواهی آمریکا، مذاکره را ترک کردند، افزود: ایران در میدان دیپلماسی کوتاه نمی‌آید و درصدد تثبیت دستاورد‌ها است.

    حجت‌الاسلام دربانی به خیال خام دشمن برای رسیدن یک هفته‌ای به اهداف در جنگ رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از آبروریزی هفته اول، برای آتش بس به پیام روی آورد.

    امام جمعه چهارباغ با اشاره به عدم پذیرش آتش بس توسط ایران و تعیین ضرب العجل ۴۸ ساعته توسط دشمن، تصریح کرد: علی رغم اعلام انواع ضرب العجل‌ها ایران، آتش بس را قبول نکرد.

    حجت‌الاسلام دربانی با تأکید بر اینکه ایران پس از زانو زدن دشمن، اظهار شکست و قبول شروط ما، مذاکره را پذیرفت، گفت: جنگ با دست بالای ایران به مذاکره ختم شد.

    وی تحقیر آمریکا با مدیریت تنگه هرمز توسط کشور ما را اولین دستاورد ایران در جنگ رمضان دانست و افزود: پس از دبه کردن آمریکا و محاصره دریائی، قیمت انرژی در دنیا بالا رفت.

    امام جمعه چهارباغ با اشاره به اعتراف رئیس بانک‌های اروپائی مبنی بر قحطی در اروپا، اظهار داشت: ایران با مذاکره نشان داد دشمن مقصر گران شدن سوخت، انرژی و… است.

    حجت‌الاسلام دربانی تسلط ایران به تنگه هرمز، فروش نفت و زانو زدن جهان مقابل کشور ما را دستاورد دانست و تصریح کرد: ایران دشمن را وادار به آتش بس ۱۰ روزه در لبنان کرد.

    وی با اشاره به اینکه ایران هرگز حزب الله و لبنان را تنها نمی‌گذارد اما مسئولین لبنان اسرائیلی هستند، گفت: اسرائیل با خفت عقب نشینی کرد و این برای آمریکا شکست است.

    امام جمعه چهارباغ افزود: رهبر انقلاب در پیام اخیر به ۳ مسأله لزوم مراعات یکدیگر در جنگ، مراقبت از گوش‌ها در برابر رسانه‌های دشمن و زندن نگاه داشتن عزم بر انتقام تأکید کردند.

    حجت‌الاسلام دربانی با اشاره به اینکه ۳ توصیه مذکور نشان دهنده شناخت رهبر انقلاب از جنک ترکیبی اقتصادی، شناختی و روانی است، اظهار داشت: مردم هوای همدیگر را داشته باشند.

    وی با تأکید بر اینکه کسی که از فرصت جنگ استفاده کرده و کالا را گران می‌کند، سرباز دشمن شده است، تصریح کرد: گسترش ساخت و ساز غیر مجاز پشت کردن به فرموده رهبر است.

    امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه مسئولین قانون را اعمال می‌کنند، گفت: ما نباید از کسانی که بر خلاف سخنان رهبر انقلاب خون مردم را در شیشه می‌کنند، حمایت کنیم.

    وی با تأکید بر اینکه همت ارتش سایبری دشمن ایجاد بی‌اعتمادی است، افزود: دشمن درصدد است با القاء ورود تجهیزات، هواپیما و نیرو جریان باخته در مذاکره را به برنده تبدیل کند.

    حجت‌الاسلام دربانی با اشاره به اینکه شهادت خانواده ۱۵ نفره با موشک سند جنایت صهیون است، اظهار داشت: جهادگران، بسیج، نیروی انتظامی و مسئولین سنگ تمام گذاشتند.

    امام جمعه چهارباغ با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی خالصانه در حال بازسازی خانه‌های آسیب دیده هستند، تصریح کرد: اغلب مردم نیازمند بوده و توان ترمیم را ندارند.

    گلاویژ اصحابی

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *