درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند
یادبود ۸۲ گل پرپر جنگ ۱۲ روزه
بازسازی اقتصاد بدون مشارکت گسترده اصناف امکانپذیر نیست
۶۶ رشته صنایعدستی در معرض انقراض در پنج سال احیا شد
۵۸۰ همت اموال غارتشده به بیتالمال بازگشت
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی کامل شدمحمدرضا البرزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، گفت: به دنبال وقوع تصادف در جاده عرب آباد – رامجین و فوت ۲ نفر از همشهریان، موضوع در دستور کار جدی فرمانداری چهارباغ قرار گرفت.
فرماندار چهارباغ با اشاره به پیگیری معضل مذکور از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز، افزود: مهندس علی زندی فر به عنوان مدیرکل راهداری البرز بازدیدی از جاده عرب آباد انجام داد و تدابیر لازم برای ایمنسازی اتخاذ شد.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه محور عرب آباد – رامجین طی سالهای اخیر با تصادفات منجر به فوت متعددی همراه بوده است، اظهار داشت: قرار شد از همین امروز تدابیر ایمنسازی محور مذکور در دستور کار راهداری البرز قرار گیرد.
البرزی از وعده راهداری البرز برای ایمنسازی محور عرب آباد – رامجین تا انتهای سال ۱۴۰۳ خبر داد و تصریح کرد: نداشتن روشنائی یکی از عواملی بود که رانندگان این محور را با دغدغه مواجه کرد و موجب وقوع حوادث متعدد شد.
فرماندار چهارباغ در خاتمه با اشاره به لزوم بررسی مشکلات محور مذکور توسط کارشناسان راهداری، گفت: با توجه به وسعت راههای روستائی، به دنبال استقرار اداره راهداری در چهارباغ هستیم و بستر لازم برای تحقق آن فراهم شده است.
گلاویژ اصحابی – چهارباغ رسا
انتهای خبر/ س
دیدگاهتان را بنویسید