سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
دختر اکبر عبدی در پیامی خبر از ترخیص پدرش از بیمارستان را داد و نوشت: ادامه درمان پدرم در منزل انجام می‌شود.
حال اکبر عبدی از زبان دخترش
  • کد نوشته: 12566
  • ۱۱:۲۹ , خرداد ۶
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    المیرا عبدی، دختر اکبر عبدی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام پدرش با انتشار استوری‌‌ خبر از ترخیص شدن پدرش از بیمارستان را داد و نوشت: پدرم دیروز از بیمارستان مرخص شد و ادامه درمانش در منزل انجام می‌شود. خداراشکر حالش خیلی خوب است و روند بهبودی‌اش رضایت‌بخش پیش می‌رود. از همه عزیزانی که در این مدت جویای احوالش بودند و برای سلامتی‌اش دعا کردند، صمیمانه سپاسگزارم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *