سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
امام جمعه چهارباغ گفت: مردم در جنگ با آمریکا سرباز میدان هستند و با ۸۰ روز حضور در عرصه نشان دادند دشمن آرزوی ناامید کردن آن‌ها را به گور خواهد برد.
دشمن آرزوی ناامیدی مردم را به گور می‌برد
  • کد نوشته: 12492
  • منبع: titre1
  • ۱۴:۵۰ , خرداد ۱
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری “چهارباغ رسا”،  حجت الاسلام مهدی دربانی در خطبه‌های نماز جمعه چهارباغ،  گفت: دعوت به تقوای الهی در نماز جمعه واجب است.

    امام جمعه چهارباغ بازسازی افکار و رفتار را از ثمرات دعوت به تقوای الهی دانست و افزود: تنها راه پیروزی مقابل دشمن تا دندان مسلح که مقابل ملت به زانو درآمده،  تقوا است.

    وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مسأله امروز سکوت نظامی و قرار گرفتن در جنگ ترکیبی است،  اظهار داشت: شرایط کنونی ترامپ تردید بین اتمام جنگ و تداوم جنگ با ایران است.

    حجت الاسلام دربانی با تأکید بر اینکه ترامپ باید هزینه‌های شکست در جنگ یا ادامه دادن آن را بپذیرد،  تصریح کرد: مردم قهرمان ایران بلائی سر آن آورده‌اند که باید هزینه هر ۲ را بدهد.

    امام جمعه چهارباغ گفت: اگر ترامپ درصدد ادامه جنگ باشد باید گران شدن نفت و تحمل بسته ماندن تنگه هرمز که سلاح بسیار قوی و خدادادی مردم ایران است را هم داشته باشد.

    وی با اشاره به اینکه نفت به ضرر دشمن در حال گران شدن است و غرب با کمبود بنزین و مایحتاج عمومی مواجه شده است،  افزود: بورس آمریکا به دلیل‌ایستادگی ایران فروریخت.

    حجت الاسلام دربانی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا حتی در سفر به چین هم تقریباً هیچ دستاوردی به جز چند نکته کوچک نداشت،  اظهار داشت: روسیه و چین به نفع ایران متحد شدند.

    امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: ۵ بار خط و نشان و ۵ بار عقب نشینی ترامپ نشان می‌دهد رئیس جمهور آمریکا در مارپیج تکراری از ضرب العجل‌های بی‌حاصل گرفتار شده است.

    وی با اشاره به ادعای ترامپ مبنی بر نابودی ایران و معامله با آمریکا،  گفت: ابر قدرت ایران بروز و ظهور کرده اما دشمن هم قوی‌ترین دشمن در مقابله با کشور ما است.

    حجت الاسلام دربانی با تأکید بر اینکه دشمن به ناامید شدن مردم ایران‌امیدوار است،  افزود: زمانی که دشمن به این نقطه رسیده است یعنی برای ناامید کردن مردم نقشه دارد.

    امام جمعه چهارباغ اظهار داشت: ایران در عرصه نظامی مقتدر است و اگر دشمن می‌توانست در این عرصه کار را تمام کند به عرصه سیاست،  اقتصاد و رسانه ورود پیدا نمی‌کرد.

    وی با اشاره به اینکه ورود دشمن به سایر عرصه‌ها نتیجه شکست در عرصه نظامی است،  تصریح کرد: مردم ۸۰ روز نشان دادند دشمن آرزوی ناامید کردن آن‌ها را به گور خواهد برد.

    حجت الاسلام دربانی گفت: رهبر انقلاب وظائف ملت را به ۴ محور حضور مستمر در صحنه،  وحدت ملی،  برخود شک آلود با رسانه‌های دشمن،  کمک متقابل و مواسات تقسیم کرد.

    وی با اشاره به اینکه مردم در این جنگ سرباز میدان هستند و وحدت ملی یک ضرورت امنیتی و تکلیف دینی است،  افزود: گاهی دشمن از شبکه داخلی پیام خود را به ما القاء می‌کند.

    امام جمعه چهارباغ اظهار داشت: متأسفانه برخی که سواد رسانه نداشته و صفحه رسانه‌ای دارند با برداشت ناصواب از سخنان رؤسای قوا به دنبال ناامید کردن مردم هستند.

    حجت الاسلام دربانی تصریح کرد: برخی مردم را نسبت به شورای عالی امنیت ملی که مستقیم تحت نظارت رهبر انقلاب است ناامید کنند،  این همان رویه دشمن است.

    وی گفت: هر گونه خبر ناامید‌کننده که موجب ایجاد شکاف و حذف وحدت ملی است،  حرف دشمن خواهد بود و هر کسی خشاب را از اسلحه ما در بیاورد هم دشمن ما است.

    امام جمعه چهارباغ به القاء عده‌ای برای تبدیل پیروزی ایران به شکست اشاره کرد و افزود: اگر همسایه وضعیت معیشتی خوبی ندارد باید زمان جنگ لبخند را به آن هدیه کرد.

    حجت الاسلام دربانی آموزش‌های هلال احمر،  امدادرسانی و آتش نشانی را ضروری دانست و اظهار داشت: باید به دشمن بفهمانیم عرضه جنگ را با مردم ایران ندارد.

    وی با اشاره به بهینه‌سازی مصرف و بهره وری،  تصریح کرد: صرفه جوئی در جنگ از سال قبل هم مهم‌تر است و هر گونه اقدام صرفه جویانه تیری به دشمن خواهد بود.

    امام جمعه چهارباغ گفت: اگر هر کدام ار ۲۵ میلیون خانوار ایرانی تنها روزی یک لیتر آب صرفه جوئی کنند،  به اندازه یک سد در کشور آب جمع خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه دشمن‌امیدوار است با مسأله اقتصادی ما را از پای در بیاورد،  افزود: امامان مساجد باید صرفه جوئی را در محلات ترویج و بین مردم نهادینه کنند.

    امام جمعه چهارباغ با تأکید بر اینکه صرفه جوئی باید به فرهنگ ایرانی مبدل شود،  اظهار داشت: اقدامات فرماندار چهارباغ،  نماینده مجلس و ادارات قابل قدردانی است.

    حجت الاسلام دربانی به تبدیل اداره میراث فرهنگی از رابط به نمایندگی اشاره و تصریح کرد: استقلال ادارات راهداری و آموزش و پرورش چهارباغ از دیگر اقدامات است.

    وی به افتتاح بانک کشاورزی و سپه اشاره کرد و گفت: تعریض پل راه آهن چهارباغ با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به همت شهرداری، راه آهن ملی و دستور فرماندار انجام می‌شود.

    امام جمعه چهارباغ با اشاره به افتتاح زمین چمن ۱۵۰۰ متری روستای قوهه و آسفالت محور‌های اقدسیه به قوهه و قوهه به عرب آباد اشاره کرد و افزود: ۵ کیلومتر راه روستائی مزارع محمدآباد افشار به رامجین با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان قیر رایگان توسط بسیج سازندگی آسفالت شد.

    وی به آسفالت مناطق مختلف شهری و لکه‌گیری توسط شهرداری چهارباغ اشاره کرد و اظهار داشت: آسفالت انتهای ملک آباد به رامجین و ۳ راهی سنقرآباد در دستور کار است.

    حجت الاسلام دربانی با اشاره به اینکه مسئولین در زمان جنگ دست از سازندگی و خدمت بر نمی‌دارند، تصریح کرد: به زودی شاهد افتتاح پروژه‌های دیگر هم خواهیم بود.

    گلاویژ اصحابی

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *