درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند
یادبود ۸۲ گل پرپر جنگ ۱۲ روزه
بازسازی اقتصاد بدون مشارکت گسترده اصناف امکانپذیر نیست
۶۶ رشته صنایعدستی در معرض انقراض در پنج سال احیا شد
۵۸۰ همت اموال غارتشده به بیتالمال بازگشت
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی کامل شدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «چهارباغ رسا»، حجت الاسلام مهدی دربانی امروز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار چهارباغ، گفت: همه ما در چهارباغ مسئولیت داشته و به خانواده شهدا دین داریم، باید عملکرد به گونهای باشد که مردم راضی باشند.
امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه باید خوبیها را ببینیم و بدیها را تذکر دهیم، افزود:امیدواریم سکاندار مقام عالی دولت در شهرستان نوپدید چهارباغ گامهای خوبی بردارد.
وی با اشاره به اینکه فرماندار جدید اهل جبهه و جنگ، جانباز و آزاده است، اظهار داشت: کسی که با ایثار مأنوس است میتواند همان روح را در چهارباغ هم بدمد.
حجت الاسلام دربانی پیشبرد امور و حفظ وحدت را از فرماندار جدید خواستار شد و تصریح کرد: ما هم باید به گونهای عمل کنیم که با رفتن ما سایرین خرسند نشوند.

فرماندار سابق چهارباغ هم گفت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت به مردم فهیم، ولایتمدار و قدرشناس چهارباغ را به اینجانب داد.
وی افزود: اولین اقدام ما در ۳۲ ماه خدمت وفاق و همدلی برای خدمت به مردم بود، خدمات بهینه عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی هم با این اتحاد شکل گرفت.
جعفری با اشاره به اینکه حاصل این موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات بود اظهار داشت: احداث مدارس، پایگاه اورژانس، افزایش داروخانهها محقق شد.
فرماندار سابق چهارباغ به بهسازی جاده سهیلیه چهارباغ و افزایش تعداد نانوائیها اشاره و تصریح کرد: باید کام مردم از خدمات مسئولین شیرین شود.
وی گفت: چهارباغ ۳۰ ثانیه در برخی نقاط با کرج فاصله دارد و کم برخوردار است اما با ارتقاء به شهرستان، توسعه و آبادانی در آن رونق گرفت.
گلاویژ اصحابی – چهارباغ رسا
انتهای خبر/ س
دیدگاهتان را بنویسید