پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×
فرماندار چهارباغ با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا به پل راه‌آهن این شهرستان و تخریب کامل آن، از ترمیم این پل ۴۸ ساعت پس از حمله خبر داد.
پل راه‌آهن چهارباغ ترمیم شد
  • کد نوشته: 11824
  • ۰۷:۳۷ , فروردین ۲۲
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، محمدرضا البرزی گفت: پل راه‌آهن شهرستان چهارباغ در حمله ناجوانمردانه آمریکا و رژیم صهیونیستی، ۱۰۰ درصد تخریب شد اما در کمتر از دو روز کاری یعنی مجموعاً ۲۴ ساعت توسط عوامل تلاشگر راه‌آهن بازسازی شد.

    فرماندار چهارباغ افزود: همت دولت بر این است تا خدمات خود را در اسرع وقت به مردم ارائه دهد که نمونه آن بازسازی همین پل است که خیلی زود بازسازی شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

    وی اظهار داشت: از همه دست‌اندرکاران راهداری، راه‌آهن، شهرداری و ادارات آب، برق و گاز که از ابتدا در صحنه حضور داشتند تا این پل و زیرگذر آن هر چه سریعتر راه‌اندازی شود؛ قدردانی می‌کنم.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *