سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
رئیس اداره بهزیستی چهارباغ درباره برپائی پویش «عید همدلی» ویژه اهدای نذورات و زکات فطره در این شهرستان فراخوان داد.
پویش عید همدلی در چهارباغ اجرا می‌شود
  • کد نوشته: 11245
  • منبع: تیتریک
  • ۱۲:۳۴ , اسفند ۲۸
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه اجتماعی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، سمیه نجف‌پور گفت: مردم نیکوکار و روزه دار چهارباغ با مشارکت در پویش «عید همدلی»، نذورات، زکات فطره و وجوهات شرعی خود را به نیازمندان تحت پوشش این نهاد اهدا کنند.

    رئیس اداره بهزیستی چهارباغ کمک‌های نقدی و غیر نقدی را راه دیگر همیاری دانست و افزود: این اقدام خیرخواهانه با هدف تأمین نیازهای معلولین، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و ایتام اجرا خواهد شد و بهزیستی آماده دریافت زکات فطره مردم است.

    وی به رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تأمین مسکن، تهیه جهیزیه و حمایت از ازدواج افراد نیازمند تحت پوشش بهزیستی چهارباغ اشاره کرد و در ادامه اظهار داشت: بدون شک پویش عید همدلی گامی مهم برای توانمندسازی نیازمندان در این شهرستان خواهد بود.

    نجف‌پور تصریح کرد: مردم و خیرین عزیز می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ یا کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* و همچنین درگاه اینترنتی mosharekat. behzisti. ir هدایای خود را به صورت امن و سریع به دست نیازمندان شهرستان چهارباغ برسانند.

    رئیس اداره بهزیستی چهارباغ با اشارع به اینکه امیدواریم مردم روزه دار با پیوستن به پویش مذکور سهمی در بهبود زندگی نیازمندان داشته باشند، گفت: قریب به یک هزار و ۴۰۰ خانواده توانخواه و ۳۵۰ زن سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی شهرستان چهارباغ هستند.

    گلاویژ اصحابی

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *