سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی در فضای مجازی نوشت: ما امتیازات را نه با گفت‌و‌گو، بلکه با موشک‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آنها را تفهیم می‌کنیم.
پیام قالیباف درباره مذاکرات با آمریکا
  • کد نوشته: 12605
  • ۱۸:۵۴ , خرداد ۸
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    محمدباقرقالیباف امروز جمعه (۸ خردادماه) در حساب کاربری خود در شبکه ایکس در پیامی سه بندی موضع صریح ایران در خصوص مذاکره با آمریکا را اعلام کرد و نوشت: ما امتیازات را نه با گفت‌و‌گو، بلکه با موشک‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آنها را تفهیم می‌کنیم.

    رئیس هیات مذاکره کننده کشورمان در بند دوم این پیام افزود: اعتمادی به تضمین‌ها و حرف‌ها نداریم، فقط رفتار‌ها معیار است. هیچ اقدامی پیش از اقدام طرف مقابل انجام نخواهد شد.

    وی در بند سوم این پیام خاطرنشان کرد: پیروز هر توافقی کسی است که از فردای آن، بهتر برای جنگ آماده شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *