سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
امام جمعه چهارباغ با اشاره به استقرار صنعتگران کلان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهرستان، گفت: چهارباغ روی ریل شکوفائی بوده و اتحاد مسئولین بازوی برخورد با فساد شده است.
چهارباغ روی ریل شکوفائی است
  • کد نوشته: 12468
  • منبع: titre1
  • ۱۶:۱۴ , اردیبهشت ۲۹
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، حجت الاسلام مهدی دربانی امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: خبرنگاران یکی از جبهه‌های مقدم جنگ هستند.

    امام جمعه چهارباغ به خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن توسط رسانه‌ها اشاره کرد و افزود: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا اتحاد مردم را بر هم بزند و در صحنه‌های مختلف ۲ قطبی ایجاد کرد.

    وی اظهار داشت: دشمن ۲ قطبی اصولگرا – اصلاح طلب را به وجود آورد، برخی از تریبون‌ها هم سر خوردند و فضا را از اتحاد مقدس دور کردند اما با هوشیاری مردم و رسانه‌ها این مسئله از بین رفت.

    حجت الاسلام دربانی تصریح کرد: دشمن به ۲ قطبی اقتصادی روی آورد تا به مردم القاء کند آن‌ها در میدان هستند اما دولت اقدامی برای گرانی نمی‌کند، شبکه‌های بیگانه هم روی این موضوع تمرکز کردند.

    سناریوی ۲ قطبی‌های دشمن تمامی ندارد

    امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه تب ۲ قطبی میدان و اقتصاد فروکش کرد، گفت: امروز دشمن به ۲ قطبی حجاب و بی‌حجابی روی آورده تا به عموم القا کند چرا بی‌حجاب‌ها وارد تجمعات شبانه شده اند.

    وی تزلزل اجتماع مردمی را هدف دشمن دانست و افزود: همه اصل پایبندی به اصول دینی را قبول دارند اما روش، چگونگی و تاثیرپذیری آن جای کار دارد، البته دشمن به ۲ قطبی‌های دیگر هم روی می‌آورد.

    حجت الاسلام دربانی با اشاره به نقش رسانه در مواجهه با دشمن، اظهار داشت: در جنگ رمضان ۱۵ شهید چهارباغ طی یک حادثه آسمانی شدند لذا رسانه می‌تواند ددمنشی و خوی دیوصفتی دشمن را منعکس کند.

    امام جمعه چهارباغ از برنامه ریزی برای تبدیل خانه شهیدان تقی زاده در رامجین به نماد جنایت دشمن آمریکائی – صهیونی خبر داد و در بخش دیگری تصریح کرد: با سانسور خبر به هیچ عنوان موافق نیستم.

    نباید مرجعیت اخبار داخلی دست بیگانه بیافتد

    وی با اشاره به اینکه خبرنگار باید آزادانه اما منصفانه خبر منعکس کند در غیر این صورت مصداق تخریب است، گفت: انعکاس سریع برخی اخبار داخلی در رسانه‌های بیگانه هم آسیب به جامعه خبری کشور است.

    حجت الاسلام دربانی با تاکید بر اینکه شورای عالی امنیت ملی و صدا و سیما باید برای انتشار سریع خبر برنامه ریزی کنند تا مرجعیت اخبار داخلی دست بیگانه نیافتد، افزود: این دغدغه باید مورد توجه قرار گیرد.

    امام جمعه چهارباغ در بخش دیگری با اشاره به ورود دادستان البرز به موضوع ساخت و ساز غیر مجاز و گلایه از رها شدن این موضوع به بهانه جنگ، اظهار داشت: عده‌ای از شرایط سوءاستفاده می‌کنند.

    هیچ کسی در چهارباغ موافق تخلف نیست

    وی از برخورد جهاد کشاورزی، دادستان و قوه قضائیه با ساخت و ساز غیر مجاز در چهارباغ خبر داد و تصریح کرد: هیچ کسی در چهارباغ با تخلف و سهل انگاری درباره آن به بهانه جنگ موافق نیست.

    حجت الاسلام دربانی با اشاره به اینکه شهرداری چهارباغ یکی از فقیرترین شهرداری‌های استان البرز است، گفت: در مقابل نسبت به خدمات ارائه شده به مردم و هزینه کردها دفاع نسبتا خوبی دارد.

    امام جمعه چهارباغ با تاکید بر اینکه‌عدم احداث برخی امکانات موجب نارضایتی مردم می‌شود، افزود: درآمد شهرداری شهرستان زیاد نیست اما طرح تفصیلی چهارباغ تقریبا ۳ برابر به حجم شهر اضافه کرد.

    تزریق درآمد به شهرداری چهارباغ با طرح تفصیلی

    وی اضافه شدن برخی مناطق در طرح تفصیلی را نقطه عطفی برای درآمدزائی شهرداری چهارباغ دانست و اظهار داشت: ابلاغ این طرح سطح شهرداری را ارتقاء و موجب تزریق درآمد به مدیریت شهری می‌شود.

    حجت الاسلام دربانی با اشاره به اینکه مصوبه مذکور برای شهرداری چهارباغ تحول آفرین است، در بخش دیگری تصریح کرد: شهرداری زمینی برای صدور مجوز و اختصاص به سرمایه‌گذاری‌های کلان ندارد.

    امام جمعه چهارباغ ورود صنعتگران کلان به چهارباغ اعم از همیار فیلتر را ثمره همت فرماندار، نماینده مجلس و شهردار چهارباغ دانست و گفت: سرمایه‌گذاری خارجی‌ها در این پروژه بزرگ بی‌نظیر است.

    چهارباغ روی ریل شکوفائی 

    وی از پیگیری شهردار چهارباغ برای ایجاد شهرک گلخانه‌ای ۳۰ هکتاری خبر داد و در بخش دیگری افزود: این پروژه‌ها بذرهائی است که با همراهی بخش خصوصی در چهارباغ کاشته شده و هنوز جوانه نزده است.

    حجت الاسلام دربانی با اشاره به اینکه چهارباغ روی ریل شکوفائی است، اظهار داشت: اتحاد مسئولین در این شهرستان زبان زد بوده و این وحدت به بازوی قوی برای رشد و مبارزه با فساد مبدل شده است.

    امام جمعه چهارباغ با تاکید بر اینکه هیچ مسئولی در چهارباغ برای جیب شخصی کار نمی‌کند، تصریح کرد: شورا و شهرداری هم برای خدمت به مردم کار می‌کنند و اختلافی بین مدیران این شهرستان وجود ندارد.

    استقرار ادارات در چهارباغ 

    وی راه اندازی مجدد ریل و زیرگذر چهارباغ در جنگ رمضان را در ۲۴ ساعت مصداق جهاد و وحدت مسئولین چهارباغ دانست و گفت: این محور با همراهی شهرداری و راه آهن ملی ایران تعریض خواهد شد.

    حجت الاسلام دربانی با اشاره به ارتقاء ادارات با تلاش فرماندار چهارباغ، افزود: چارت اداری برخی از نمایندگی‌ها آمده، عده‌ای از ادارات مستقر شده‌اند و ساختمان استیجاری در اختیار ادارات قرار گرفت.

    امام جمعه چهارباغ از استقرار اداره آموزش و پرورش در روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: نمایندگی اداره راه و شهرسازی در چهارباغ ایجاد شده و با همت فرماندار راه‌ها متحول خواهد شد.

    گلاویژ اصحابی

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *