سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
رئیس شبکه بهداشت و درمان چهارباغ با اشاره به مصدومیت جزئی ۲ نفر در چهارشنبه‌سوری سال جاری، گفت: خوشبختانه این افراد سرپائی مداوا شدند.
چهارشنبه‌سوری در چهارباغ بدون فوتی گذشت
  • کد نوشته: 11242
  • منبع: تیتر یک
  • ۰۸:۳۰ , اسفند ۲۸
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه علمی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، فروغ دولت آبادی گفت: خوشبختانه امسال گزارشی از فوتی و حوادث در مراکز خدمات جامع سلامت از نظر حوادث چهارشنبه‌سوری ثبت نشده است.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان چهارباغ با اشاره به اینکه آتش سوزی، مصدومیت و قطع عضو ناشی از مواد محترقه در شهرستان نداشته‌ایم، افزود: امسال هم مرکز شبانه روزی چهارباغ در روز چهارشنبه سوری ۲۴ساعته فعال بودند.

    وی به آماده‌باش مرکز مذکور با حضور پزشک و پرستار، اظهار داشت: اتاق احیا، تجهیزات سوختگی، بانداژ و سایر امکانات رسیدگی به بیماران احتمالی فراهم بود.

    دولت آبادی با اشاره به استقرار اورژانس در محلات چهارباغ، تصریح کرد: تمام شرایط انتقال بیماران احتمالی با درصد سوختگی بالا یا قطع عضو به بیمارستان‌های معین پیش‌بینی شده بود.

    رئیس بهداشت و درمان چهارباغ در ادامه گفت: چهارشنبه سوری امسال دو نفر به مرکز شبانه‌روزی چهارباغ مراجعه کردند که مصدومیت آن‌ها جزئی بود و سرپائی مداوا شدند.

    وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال حتی فوتی و قطع عضو در چهارباغ ثبت نشد، افزود: درمانگاه‌های خصوصی و دولتی همزمان با چهارشنبه‌سوری فعال بودند.

    دولت آبادی در خاتمه اظهار داشت: تعاملات لازم با نیروی انتظامی انجام شد و چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵ منطقه ابریشم، سنقرآباد، رمنده و چهارباغ هم در این روز پای کار بودند.

    گلاویژ اصحابی

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *