سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
رئیس اداره منابع طبیعی چهارباغ گفت: با کاشت ۳۰ اصله نهال در روز معلم، کاشت نهال از ابتدای پویش سرو نهال تا کنون به ۱۵ هزار اصله در چهارباغ رسید.
کاشت ۱۵ هزار اصله نهال در چهارباغ
  • کد نوشته: 12229
  • منبع: titre1
  • ۱۰:۰۱ , اردیبهشت ۱۴
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه اجتماعی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، اکرم عزیزی گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم پویش «سرو ایران» با همراهی معلمان و دانش آموزان چهارباغ برگزار شد.

    رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چهارباغ افزود: اجرای پویش مذکور در مدارس به واسطه تاکید رهبر شهید انقلاب و توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاشت نهال و طرح یک میلیارد درخت بود.

    وی ضمن تقدیر از نقش معلمان در پیشبرد اهداف کشور براهمیت مشارکت مردمی در حفاظت از منابع طبیعی تاکید کرد و اظهار داشت: چنین برنامه‌هایی ترویج فرهنگ منابع طبیعی را به دنبال دارد.

    عزیزی فرهنگسازی کاشت نهال بین دانش‌آموزان را از ثمرات پویش سرو نهال دانست و تصریح کرد: پویش سرو نهال امید به یاد شهدای کودک چهارباغ اعم از دنیز، ستیا، الیسا و نازیلا تقی زاده برگزار شد.

    رئیس اداره منابع طبیعی چهارباغ گفت: امام جمعه، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش چهارباغ، مسئول حفظ اثار شهدا در آئین که در مدارس گلکار، تجلی یاسین و شهید رئیسی شهرک ابریشم برگزار شد، حضور داشتند.

    وی از کاشت ۳۰ اصله نهال در برنامه مذکور خبر داد و در ادامه افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۵ تا کنون در راستای پویش سرو نهال قریب به ۱۵ هزار اصله نهال در مناطق مختلف چهارباغ کاشته شده است.

    عزیزی اظهار داشت: پیش‌تر در ششمین پویش سرو نهال امید و همزمان با روز دختر، گرامیداشت ۴۰ دختر شهدای دفاع مقدس، نوه شهیده رهبر انقلاب و دختران شهید میناب هم کاشت نهال انجام شد.

    گلاویژ اصحابی

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *