سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
فرمانده انتظامی چهارباغ از کشف ۲ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
کشف ۲ قبضه سلاح غیر مجاز در‌ چهارباغ
  • کد نوشته: 11375
  • ۱۲:۵۹ , فروردین ۴
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه اجتماعی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، سرهنگ مجید مردانی گفت: ماموران انتظامی شهرستان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فردی را که دارای سلاح غیر مجاز جنگی و شکاری بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی چهارباغ افزود: از این فرد یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۱۲ عدد فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز به همراه ۴ عدد فشنگ کشف شد.

    وی اظهار داشت: متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

    سرهنگ مردانی در پایان با اشاره به رصد دائم پلیس در حوزه فروش و نگهداری سلاح تصریح کرد: عموم شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در این حوزه را از طریق شماره تلفن‌های ۱۱۰-۱۱۳-۱۱۴ به مراجع امنیتی اعلام کنند.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *