درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند
یادبود ۸۲ گل پرپر جنگ ۱۲ روزه
بازسازی اقتصاد بدون مشارکت گسترده اصناف امکانپذیر نیست
۶۶ رشته صنایعدستی در معرض انقراض در پنج سال احیا شد
۵۸۰ همت اموال غارتشده به بیتالمال بازگشت
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی کامل شدبه گزارش گروه اجتماعی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، سرهنگ مجید مردانی گفت: در پی دریافت گزارشهای مردمی مبنی بر مصرف غیر عادی برق در یکی از اماکن خصوصی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی تیمهای عملیاتی کلانتری ۱۳ زعفرانیه شهرستان چهارباغ با هماهنگی قضایی، با حضور کارشناسان اداره برق وارد محل شدند و ۴۶ دستگاه ماینر غیر مجاز را کشف و جمعآوری کردند.
وی با اشاره به اینکه در این عملیات یک نفر دستگیر و برای وی پرونده قضایی تشکیل شد افزود: برآورد اولیه کارشناسان اداره برق نشان میدهد استفاده از این تجهیزات غیر مجاز علاوه بر خسارت به تأسیسات برق موحب تحمیل بار اضافی به شبکه و بروز نوسانات و قطعیهای مقطعی در منطقه شده است.
فرمانده انتظامی چهارباغ با قدر دانی از همکاری اداره برق و مشارکت شهروندان خاطر نشان کرد: فعالیت ماینینگ بدون مجوز قانونی علاوه بر تضییع حقوق عمومی، مخاطرات ایمنی و خسارت به زیر ساختهای برق را در پی دارد و پلیس با هر گونه استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال قاطعانه برخورد میکند و از شهروندان میخواهیم هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.
انتهای خبر/ س
دیدگاهتان را بنویسید