سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
استاندار البرز گفت: استان البرز در ادارات خود با کمبود ۳۱ هزار نفر نیرو مواجه است و این کمبود مشکلات جدی در ارائه خدمات به مردم ایجاد می‌کند.
کمبود ۳۱ هزار کارمند در البرز
  • کد نوشته: 10806
  • ۱۵:۰۱ , بهمن ۲۵
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، مجتبی عبداللهی با اشاره به جمعیت رو به رشد استان و مهاجرت گسترده به البرز، گفت: با وجود تلاش‌های انجام شده در زیرساخت‌های استان از سال ۱۳۸۹ تاکنون، هنوز با کمبود‌های جدی مواجه هستیم. جمعیت استان البرز اکنون بیش از چهار میلیون نفر است و در برخی شهر‌ها مانند کمالشهر و محمدشهر، جمعیت به بالای ۲۰۰ هزار نفر رسیده است، در حالی که این مناطق هنوز به شهرستان مستقل تبدیل نشده‌اند.

    استاندار البرز با تأکید برحل مسائل معیشتی و اداری افزود: استان البرز در ادارات خود با کمبود ۳۱ هزار نفر نیرو مواجه است و این کمبود مشکلات جدی در ارائه خدمات به مردم ایجاد می‌کند، بنابراین درخواست ما این است که با توجه به اهمیت اداره نیروی انسانی و جایگاه ارشد استان، این نیرو‌ها در اسرع وقت تأمین شوند و ساختار اداری استان تقویت شود.

    وی با بیان اینکه دولت به موضوع معیشت مردم توجه ویژه دارد، گفت: اولویت دولت معیشت، سلامت و درمان مردم است و‌امیدواریم با ادامه این نگاه، رضایتمندی عمومی در استان افزایش یابد.

    عبداللهی بر ضرورت حمایت از نیرو‌های اداری، نظامی و کارگری تأکید کرد و گفت: برای اینکه مردم خدمات مناسب دریافت کنند، ابتدا باید مشکلات و معیشت مدیران و کارکنان حل شود. ما انتظار داریم با تقویت ساختار اداری و تفویض اختیارات لازم، اداره‌ها بتوانند به بهترین شکل عمل کنند.

    استاندار البرز از پیگیری‌های دولت در زمینه افزایش حقوق و مزایای کارکنان و تلاش برای بهبود زیرساخت‌های شهری قدردانی کرد و اظهار داشت: با حمایت‌های شما و نگاه ویژه به استان البرز، ‌امیدواریم بسیاری از مسائل اداری و توسعه‌ای حل شود و شهر‌های اشتهارد، محمدشهر و کمالشهر به شهرستان مستقل ارتقا یابند.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *