سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
نائب رئیس اتاق اصناف چهارباغ گفت: همزمان با نوروز ۱۴۰۵ و جنگ تحمیلی ۶۰ واحد صنفی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چهارباغ معرفی شدند.
۶۰ واحد صنفی متخلف چهارباغ نقره داغ شدند
  • کد نوشته: 11369
  • منبع: تیتریک
  • ۱۸:۳۴ , فروردین ۳
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه اقتصادی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، مجید پوستینی گفت: طرح ویژه گشت و نظارت واحد‌های صنفی همزمان با نوروز سال ۱۴۰۵، جنگ تحمیلی و تجاوز دشمن در شهرستان چهارباغ در حال اجرا است.

    نائب رئیس اتاق اصناف چهارباغ با اشاره به نظارت و بازرسی توسط ۷ اکیپ و معرفی واحد‌های صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی، افزود: گشت کنترل و نظارت با محوریت کالا‌های اساسی و تنظیم بازار برگزار و از ۷۰۰ واحد صنفی بازدید شد.

    وی از نظارت گشت‌های مشترک بر بازار در دو نوبت صبح و عصر خبر داد و در ادامه اظهار داشت: ۶۰ واحد صنفی به علت عدم نصب‌اتیکت قیمت و گرانفروشی و کم فروشی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چهارباغ معرفی شدند.

    پوستینی با اشاره به اینکه طرح نظارت بر بازار چهارباغ تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: مردم می‌توانند گران‌فروشی و کم‌فروشی را با شماره ۰۲۶۴۴۵۶۳۳۳۵ اتاق اصناف، سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

    گلاویژ اصحابی

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *