سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهارباغ از وقوع ۸ حادثه طی یک هفته اخیر و مصدومیت ۷ نفر در این شهرستان خبر داد.
۸ حادثه در چهارباغ ۷ مصدوم داشت
  • کد نوشته: 11169
  • منبع: تیتریک
  • ۲۳:۳۳ , اسفند ۲۴
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه اجتماعی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، محمود کیماسی گفت: در حادثه نخست یک باغ میوه در جاده سهیلیه طعمه حریق شد و آتش نشانان چهارباغ با حضور به موقع در محل حادثه، آتش سوزی را اطفاء کردند.

    رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهارباغ با اشاره به حریق در منزل مسکونی جاده سهیلیه در روستای زکی آباد، افزود: همچنین آتش سوزی یک خودرو در ملک آباد خیابان گلستان ۲۲ با حضور آتش نشانان خاموش شد.

    وی به حریق باغ ویلا در محمدآباد افشار اشاره کرد و در ادامه اظهار داشت: در حادثه دیگری یک خودرو ال ۹۰ در مهدی آباد دچار حریق شد اما خوشبختانه با تلاش و مجاهدت آتش نشانان هیچکدام از حوادث مذکور با فوتی و مصدوم همراه نبودند.

    کیماسی در ادامه از برخورد ۴ دستگاه خودروی سواری در جاده سهیلیه خبر داد و تصریح کرد: با حضور دستگاه‌های امدادی اعم از آتش نشانی چهارباغ و گلسار، اورژانس ۱۱۵ و ندای امداد ۱۱۲ در محل حادثه، ۵ مصدوم به بیمارستان اعزام شدند.

    رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهارباغ با اشاره به اینکه در حادثه دیگری ۲ دستگاه خودروی سواری در ملک آباد، جاده مواصلاتی قربانی به دلیل سرعت غیرمجاز با یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

    وی در خاتمه از رهاسازی ۲ مصدوم مذکور با حضور عوامل نیروی انتظامی، راهور، آتش نشانی و اورژانس ۱۱۵ خبر داد و در بخش دیگری افزود: همچنین حریق ضایعات و علوفه جنب پمپ بنزین لوتوس توسط آتش‌نشانان اطفا شد.

    گلاویژ اصحابی

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *