سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خصوصی در خصوص تأمین نقدینگی خودپرداز‌ها نکاتی را مطرح کرد.
رصد مستمر خودپردازها
  • کد نوشته: 11236
  • ۱۳:۲۸ , اسفند ۲۷
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه اقتصادی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، جمشیدی درباره وضعیت نقدینگی و تأمین وجه نقد خودپرداز‌های بانک‌های خصوصی اظهار کرد: بانک‌های خصوصی علی‌الاصول مشکلی برای تأمین صندوق‌های دستگاه‌های خودپرداز ندارند، مگر اینکه نتوانند به اندازه کافی از بانک مرکزی وجه نقد دریافت کنند.

    دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خصوصی با تأکید بر اینکه بانک‌ها تولیدکننده پول نقد نیستند، افزود: بانک‌ها وجه نقد مورد نیاز خود را از خزانه بانک مرکزی دریافت می‌کنند و در صورت تأمین مناسب از سوی بانک مرکزی، مشکلی برای شارژ دستگاه‌های خودپرداز وجود نخواهد داشت؛ در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

    وی ادامه داد: بانک مرکزی پول‌رسانی را به همه بانک‌ها انجام میدهد، بانک‌های دولتی و هم بانک‌های خصوصی در تأمین و شارژ خودپرداز‌ها با مشکلی مواجه نخواهند شد.

    جمشیدی تصریح کرد: اولویت بانک‌ها تزریق وجه نقد به دستگاه‌های خودپرداز و رصد مداوم آن است و پس از آن، در صورت وجود مانده نقدی، پرداخت به مراجعه‌کنندگان در شعب انجام می‌شود.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *