سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: کارت های سوخت شخصی امکان سوختگیری ۳۰ لیتر را در سراسر کشور دارند
امکان سوخت‌گیری تا ۳۰ لیتر
  • کد نوشته: 11333
  • ۱۴:۲۳ , فروردین ۱
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه اقتصادی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، رضانواز گفت: در یکماه گذشته استفاده از کارت‌های سوخت شخصی رشد خوبی داشته است و پیش بینی میکنیم با همکاری مردم استمرار داشته باشد.

    سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت افزود: در جهت مدیریت توزیع در اقصی نقاط کشور با توجه به میزان مصرف در ایام جنگ و مسافرت‌ها میزان سوختگیری با تغییراتی روبرو شده بود.

    وی اظهار داشت: هم اکنون در سراسر کشور کارت های سوخت شخصی امکان سوختگیری به میزان ۳۰ لیتر را دارند و کارت‌های آزاد برای استفاده کسانی که کارت ندارند یا مازاد مصرف دارند وجود دارد.

    نواز گفت:همچنان از مردم میخواهیم همکاری لازم را داشته باشند و از ترددهای غیرضرور خودداری کنند و مصرف بهینه بنزین داشته باشند، تشکر و قدردانی از همکاری مردم را داریم.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *