سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
نرگس محمدی با اشاره به اهمیت حفظ تمامیت ارضی کشور، نوشت: ما وطن‌مان را با تمام قلبمان نگه می‌داریم.
واکنش نرگس محمدی به حفظ تمامیت ارضی کشور
  • کد نوشته: 11386
  • ۲۰:۵۱ , فروردین ۴
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه فرهنگی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون درباره این روزهای وطن نوشت.

    در یادداشت این بازیگر در صفحه شخصی‌اش آمده است:

    «لحظه سال تحویل رسید؛ خواستیم فیلمی بگیریم، اما نشد … عجیب‌ترین سال تحویل عمرم بود.

    وقتی صحبت از وطن می‌شود، زمان برای من می‌ایستد …

    ما وطن‌مان، خاک سرزمین‌مان را وجب‌به‌وجب با تمام قلب‌مان نگه می‌داریم و کنار هم از این پیچ خطرناک عبور می‌کنیم.

    این کشور می‌ماند؛ این را هزار بار تکرار کن.

    ایران، اولین کشور جهان، یک سرمایه بزرگ دارد:

    ایران، مردمش را دارد …

    زنده باد ایران …

    در راه تو، کی ارزشی دارد این جان ما؟

    پاینده باد خاک ایران ما …»

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *